Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، علی آشتاب،مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: رسیدگی و اتخاذ تصمیم نسبت به دعاوی و اختلافات بین کارفرما و کارگر از طریق هیات‌های تشخیص و حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته و در نهایت منجر به صدور سه هزار و ۲۲۳ رای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین سیاست‌های اتخاذ شده وزارت متبوع برطرف کردن دعاوی بین کارگران و کارفرمایان به‌صورت سازشی می‌باشد تصریح کرد: اقدام برای سازش بین طرفین دعوی نخستین مرحله برای حل اختلاف است که در این راستا نیمه نخست امسال یکهزار ۳۳۴ پرونده معادل ۴۴ درصد آرای صادره، بصورت سازشی حل فصل شده است.

وی در خصوص ضرورت امنیت شغلی و صیانت از نیروی کار در استان تاکید کرد: این مهم و اشتغال پایدار در گرو حفظ بنگاه‌های اقتصادی و پشتیبانی و حمایت از تولید کنندگان است که ۲۱ هیات حل اختلاف و ۱۰ هیات تشخیص به عنوان مراجع قانونی در این راستا تلاش می‌کنند.

مشخصات ۱۳۰ هزار کارگر بیمه شده در لرستان ثبت شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان کارگری و کارفرمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی الیگودرز از کشف چهار تن روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون عبوری از این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • صدور ۱۲ هزار پروانه مشاغل خانگی طی سال گذشته در هرمزگان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری