Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سیدمحمد موسوی منش افزود: این سازمان با همکاری موسسه رباتیک، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه شهاب دانش و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق کرده است.

به گزارش تین نیوز، وی ادامه داد: آموزش رباتیک به صورت آنلاین و رایگان از طریق دانشگاه صنعتی قم ارائه و به شرکت کنندگان پس از اتمام دوره گواهینامه فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی منش با بیان این که شرکت برای عموم آزاد است، گفت: این مسابقات در دو دسته لیگ فوتبالیست‌ها  و لیگ ربات نمایشی ترتیب خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: این رقابت‌ها در لیگ ربات نمایشی با موضوع های مدیریت شهری، ترافیک، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، گلخانه هوشمند، خدمات شهری، زیباسازی و پارکینگ هوشمند برگزار می‌شود و به نفر اول این رقابت‌ها  ۱۰۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفرسوم ۶۰ میلیون ریال اهدا می شود و ۱۰۰ میلیون ریال نیز به ۱۰ تیم برتر و خلاق هدیه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در لیگ فوتبالیست‌ها به نفر اول ۵۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

موسوی منش با بیان این که زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقات از یکم آبان ماه تا بیستم آذرماه ۱۴۰۰ است گفت: زمان مسابقه ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ تعیین شده است.

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان  آثار خود را به دبیرخانه مسابقات به نشانی خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوی ۲۸ خانه رباتیک به نشانی اینترنتی www.robotic_home.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۱۵۵_ ۰۲۵ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهرداری قم سازمان زیباسازی شهرداری قم میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود