Web Analytics Made Easy - Statcounter

"تل ماسه" توانسته کلاً ۲۲۰ میلیون دلار فروش کند درحالی که تنها ۱۶۵ میلیون دلار جدای از هزینه تبلیغات، هزینه ساخت داشته و از این رقم فروش نیز بخش قابل توجهی برای سینماها و پخش است. با این حساب آیا کمپانی برادران وارنر قسمت دوم را تولید می‌کند؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، "تل ماسه" در نهایت با گذشت سه روز از اکران رسمی خود در سینماهای آمریکا توانست 40 میلیون دلار فروش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که بطور همزمان در HBO MAX‌ در حال اکران است در 4 هزار و 125 سالن سینما نیز اکران دارد. این جدیدترین فیلمی است که کمپانی برادران وارنر بعد از فیلم‌هایی مانند گودزیلا در برابر کونگ و جام فضایی و جوخه انتحار در سرویس آنلاین بطور همزمان اکران دارد. فیلم‌های قبلی علاوه نیز نتوانستند انتظارات گیشه را برآورده کنند. البته این کمپانی قصد دارد تا در سال 2022 تنها در سینما اکران داشته باشد. 

این فیلم در گیشه جهانی خود 47 میلیون و 400 هزار دلار فروش داشته و جمع فروش خارجی خود را به 180 میلیون دلار رسانده است. فروش کلی این فیلم 220 میلیون دلار است.

باتوجه به اینکه ورایتی قول تولید قسمت بعدی این فیلم را در صورت موفقیت فروش تل ماسه اعلام کرده است، ورایتی در گزارشی گفته که «آیا فروش 40 میلیونی برای این فیلم که بودجه 165 میلیون دلاری داشته است به اندازه کافی قوی نیست؟  بدون اشاره به میلیون‌ها هزینه‌ای که برای فروش آن به عنوان یک رویداد سینمایی صرف شده است، مشخص نیست که آیا درآمد گیشه به تنهایی برای تولید قسمت دوم کافی خواهد بود یا خیر. در این صورت ، "تل ماسه" مجبور است در HBO MAX‌ عملکرد بسیار خوبی داشته باشد تا استودیو برادران وارنر را متقاعد کند که برای تکمیل داستان بین سیاره‌ای پر ستاره باید 150 میلیون دلار دیگر تزریق کند. Legendary Pictures علاوه بر تهیه و توسعه فیلم، "تل ماسه" را نیز تأمین مالی کرد.»

"شمارنده کارت"، یک تصویر حقیقی اما تکراری از ارتش آمریکا/ قهرمانی که قربانی سانسور و خشونت است«بنیاد» میراثی برای طراحی تمدن در آخرالزمان/آیزاک آسیموف چه مدلی را برای آینده جهان توصیف می‌کند؟

البته فروش کلی فیلم یعنی 220 میلیون دلار باتوجه به اینکه بخشی از آن متعلق به سینماها و بخش دیگری برای پخش‌کننده است طبیعتا تا سوددهی راه نسبتا درازی دارد. بنابراین شاید ساخت قسمت دوم این فیلم به مشکل برخورد کند.

دومین فیلم باکس آفیس هفته گذشته، فیلم «هالووین می‌کشد» بود که 15 میلیون دلار فروخت و فروش خود را به 73 میلیون دلار رسانده است. بودجه تولید این فیلم 20 میلیون دلار بوده است. استدیو فیلم اعلام کرده که قسمت بعدی فیلم با عنوان "هالووین پایان می‌دهد" قرار است که 14 اکتبر 2022 اکران شود.

«زمانی برای مردن نیست» نیز با فروش  11 میلیون و 800 هزار دلاری در جایگاه سوم باکس آفیس قرار گرفت و فروش داخلی خود را به 120 میلیون و فروش کلی خود را به 525 میلیون دلار رساند.

قسمت دوم «ونوم» نیز با فروش 9 میلیون و 100 هزار دلاری در جایگاه چهارم قرار گرفت و فروش داخلی خود را به 181 میلیون و  فروش جهانی را به 350 میلیون دلار رساند.

فیلم دیگری که در هفته گذشته اکران خود را آغاز کرد، انیمیشن "رون اشتباه کرد" محصول کمپانی دیزنی است که 7 میلیون و 300 هزار دلار از اکران در 3 هزار و 560 سینما کسب کرده است. این فیلم توانسته نظر مخاطبین را جلب کند و نمره A را از سینما اسکور دریافت کند. این فیلم جایگاه پنجم را دارد.

در آخر فیلم گزارش فرانسوی نیز اکران خود را با فروش 1 میلیون و 300 هزار دلاری از 52 سالن سینما آغاز کرد. البته این فیلم در هر سینما 25 هزار دلار بطور متوسط فروش کرده است که از فروش هر سینمای فیلم‌های پرفروشی مانند ونوم 21 هزار و 300 دلار و بیوه سیاه 19 هزار و 400 دلار بهتر است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باکس آفیس هالیوود باکس آفیس هالیوود میلیون دلار دلار فروش هزار دلار قسمت دوم تل ماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود نماهنگ «نحن المنتقمون» را به خوانندگی ابوذر روحی خواننده قطعه مشهور «سلام فرمانده» منتشر کرد.

در این نماهنگ مرتضی باغبانی شاعر، احسان جوادی آهنگساز و سیدامیرحسین موسوی تدوین دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می‌دهند.

ابوذر روحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره پروژه «نحن المنتقمون» توضیح داده بود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ ۲ زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارایه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

کد خبر 6091187 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت