Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع شیاطین سرخ معتقد است شکست سنگین او و هم تیمی هایش مقابل لیورپول قابل پیش بینی بود.

لوک شاو می گوید در حال حاضر بازی کردن مقابل منچستریونایتد کاری بسیار آسان است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، از هفته نهم مسابقات لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد شب گذشته در خانه خود میزبان لیورپول بود و در نهایت با نتیجه سنگین 5 بر صفر شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این بازی لوک شاو، مدافع کناری باشگاه یونایتد بدون این بابت این شکست سنگین بهانه تراشی کند در گفتگو با خبرنگاران گفت:

به نظرم باید اول و بیشتر از همه به خودمان در آینه نگاهی بیاندازیم؟ آیا همه چیز را درست انجام می دهیم و برای مسابقات به خوبی آماده می شویم؟ درست است که تیم تاکتیک دارد و به آن شکلی که مربی تشخیص می دهد بازی می کند اما فکر می کنم گاهی اوقات بازی کردن مقابل ما کار بسیار آسانی می شود. به طور مثال نگاهی به گل اول لیورپول بیاندازید، نباید این امکان وجود داشته باشد که آنها در 5 دقیقه اول بازی سه فرار پشت سر هم انجام دهند. باید فشرده تر باشیم. باید بهتر بازی کنیم و این را می دانیم. فکر می کنم شاید می توانیم این طور بگوییم که این نتیجه قابل پیش بینی بود. به نظرم در بازی های قبلی که موفق به کسب پیروزی شدیم، در بهترین فرم مان نبودیم و این را می دانیم. این موضوع را در رختکن حس کردیم و حالا باید از این شکست گذشت کنیم زیرا شکست دردناکی بود.

منچستریونایتد حالا 8 امتیاز با صدر جدول فاصله گرفته و تنها 5 روز فرصت دارد تا این شکست سنگین را به فراموشی بسپارد و خودش را برای بازی حساس مقابل تاتنهام آماده کند. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد