Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ را در این بسته خبری بخوانید.

 توقیف وانت حامل پوشاک قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف پارچه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سردار حیدر سوسنی افزود: ماموران پلیس شهرستان دیلم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌های فرعی و خاکی، به یک وانت حامل پارچه، مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پس از بررسی و استعلام از سامانه کالای قاچاق مشخص شد که پارچه‌ها از مبادی غیر قانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۰۴ طاقه پارچه و ۲۴۸۰ پوشاک زنانه قاچاق کشف و یک متهم دستگیر شد.

سوسنی عنوان کرد: ارزش مالی این محموله براساس نظر کارشناسان، ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۵۶ کیلوگرم تریاک در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ ستاد پیمان فتاحی افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو  یک دستگاه خودروی زانتیا را توقیف کردند که ۵۶ کیلوگرم تریاک به طرز ماهرانه‌ای در قسمتی از صندوق عقب آن جاسازی شده بود.

او با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه عنوان کرد: این متهم به همراه موادمخدر کشف شده و خودرو برای  سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر بروجن ارجاع داده شد.

توقیف ۱۹ کیلوگرم تریاک در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: از دو دستگاه خودرو، ۱۹ کیلوگرم  تریاک کشف شد.

 سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: با توجه به خبرهای دریافتی درباره فعالیت یک دستگاه پراید در زمینه انتقال موادمخدر گروهی از ماموران پلیس با همکاری نیروهای ایستگاه شهید موسوی در مسیر تردد خودرو مستقر شدند و با بررسی خودرو‌های عبوری خودروی مورد نظر را توقیف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی فنی و تخصصی از خودرو ۱۹بطری پلاستیکی ۱۰۰ گرمی حاوی تریاک به مقدار دو کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی دیلم بیان کرد: در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او گفت: در بررسی این خودرو مشخص شد ۱۶ بطری یک لیتری حاوی تریاک به صورت ماهرانه‌ای داخل صندلی‌های خودرو  جاسازی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به کشف کیلوگرم تریاک عنوان کرد: این خودرو از بندر لنگه بارگیری شده و به مقصد استان کرمانشاه در حرکت بوده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث نیروی انتظامی قاچاق مواد مخدر فرمانده انتظامی کیلوگرم تریاک یک دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد