Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زاکانی،شهردار تهران عصر امروز در مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی آزاد و فرنگی ۲۰۲۱ نروژ اظهار کرد: کشتی گیرانی که امروز در مراسم حضور دارند قهرمانان واقعی کشور هستند و خصلت پهلوانی و مدال اخلاق را نیز به خود اختصاص دادید. شما غرور ما را افزایش دادید و با غیرت خود و با مدال آوری چیزی در مسابقات جهانی کم نگذاشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی با بیان اینکه تهران نیاز به یک بازآفرینی هویتی دارد،تصریح کرد: بخشی از این هویت نیاز به پیشکسوت و نخبگان تهران دارد، ما باید تمام امکانات لازم را برای رسیدن به چنین هدفی فراهم کنیم. من خاک کشتی را از بچگی خوردم، زمانی که ۵ سال داشتم با تشک کشتی بزرگ شدم، با پدرم در سالن کشتی حاضر می‌شدم و کنار تشک کشتی از خاکی را که زیر پای کشتی گیران بلند می‌شد، بهره مند می‌شدم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با سرمایه گذاری ویژه‌ای که صورت می‌گیرد، چه در خصوص قهرمانان و علاقمندان به ورزش خدمات بهتری را ارائه دهیم. من افتخار می‌کنم که در خدمت ورزش باشم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زاکانی شهرداری تهران کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد

شهردار تهران ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: «طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.»

به گزارش فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به نقش شهرداری در موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: شهرداری در این حوزه یک وظیفه قانونی و اخلاقی و شرعی دارد و آن نیز این است که بتواند محیط‌بانی کرده تا فضا به سمت بی عفتی و بی حجابی در جامعه گسترش پیدا نکند.

وی ادامه داد: در همین راستا قرارگاهی شکل گرفته است و کار‌هایی دارد انجام می‌شود، ولی علی القاعده این تلاش باید مضاعف شود.

زاکانی در ادامه ضمن حمایت از طرح نور پلیس گفت: طرح‌های پلیس باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما هم در جهت همکاری و کمک به آن کاملا آماده هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران