Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@11:01:03 GMT

اشک‌های حافظیه از گل هفته آسیا (عکس )

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۱۱۰۹

یکسال بعد از جدایی از استقلال و پیوستن به گل‌گهر، میلاد زکی‌پور در بهترین دوران فوتبالی خود به سر می‌برد.

به گزارش "ورزش سه" مدافع چپ مازندرانی سابق استقلال که در تمام فصل گذشته روزهای خوبی را زیرنظر امیر قلعه‌نویی سپری کرد، در فصل جدید تیمش را از یک تساوی بدون گل بیرون از خانه مقابل فجرسپاسی نجات داد؛ او با شلیک تماشایی از فاصله 25 متری اولین گل رد و بدل شده در ورزشگاه حافظیه پس از سال‌ها در لیگ برتر را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اتفاق پس از آن رخ داد که داور چهارم مسابقه، تابلوی اوقات اضافی (3 دقیقه) را بالا برده و داشت به سمت جایگاه خود بر می‌گشت؛ در این لحظه کرنر ارسالی از سمت راست که با ضربه سر مدافعین فجر برگشت داده شد، زیرپای زکی‌پور افتاد تا او با یک ضربه فوق‌العاده سرضرب که در فوتبال ایران کمتر به مانند به آن به خاطر داریم، توپ را از ایمان صادقی گلر سابق پرسپولیس رد کند. گلی که امیر قلعه‌نویی را از روی سکوهای حافظیه یک متر به آسمان فرستاد.

 

این گل به معنای 6 امتیازی شدن گل‌گهر و حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ با امتیازات کامل از دو بازی و پنج گل زده و تنها یک گل خورده بود؛ گل زده بیشتری که آن‌ها را همچنان بالاتر از سپاهان در رتبه اول قرار خواهد داد و باید دید بقیه مدعیان لیگ چه خواهند کرد.

 

جالب این‌که تیم گل‌گهر در این فصل اقدام به خرید یک مدافع چپ هم داشته و مسیح زاهدی را به خدمت گرفته اما میلاد زکی‌پور پس از درخشش در فصل گذشته، در این فصل هم نمی‌خواهد جای خود را از دست بدهد و چه بسا حتی حضور در تیم ملی را هم نشانه رفته است؛ این سرنوشت بازیکنی است که با وجود جدایی از یک تیم پرطرفدار، اجازه نداده که غم دنیا بر ذهنش غلبه کند و با تمرینات بیشتر فرم بهتری از خود به نمایش گذاشته است.

 

آن‌هم در شرایطی که بعد از جدایی از استقلال کمتر کسی دلش برای او تنگ شده بود. با این‌حال این گل زکی‌پور او را فعلا در صدر اخبار و هایلایت‌های مربوط به هفته دوم لیگ برتر قرار خواهد داد.

 

 

 

 

گل گهرسیرجان میلاد زکی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان میلاد زکی پور زکی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به‌شدت تکذیب می‌کند.

به گزارش مشرق، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود،
یک روز هجمه تمدید قرارداد به‌راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند، یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

دیگر خبرها

  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم