Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست 5-0 منچستریونایتد مقابل لیورپول در لیگ برتر، لحظه شماری برای اخراج اوله گونار سولسشر آغاز شده است اما گری نویل همچنان به حمایت خود از این سرمربی نروژی ادامه می دهد. نویل قبل از این بازی مدعی شده بود منچستریونایتد با برد از زمین خارج می شود.

نویل در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:

منچستریونایتد دوباره به سراغ یک شرورِ حرفه ای نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین از نظر من بعید است که آنها به دنبال همکاری با کونته باشند. باشگاه از همکاری با یک مربی که نهایتا 2 سال در تیم بماند، استقبال نمی کند. کونته در دسترس است اما اگر من در آنجا سمتی داشتم، هرگز به سراغ کونته نمی رفتم. به نظرم او مناسب منچستریونایتد نیست.

البته شاید همین فردا آنها کونته را بیاورند و در این صورت من نیز از او حمایت خواهم کرد. ما قبلا دیده ایم که مربیانی با سبک خاص مثل فن خال در اینجا جواب نمی دهند. باشگاه باید تا پایان فصل با سولسشر ادامه بدهد. او باید حداقل یک جام کسب کند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)

آنتونی گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی