Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سوم آبان ماه مشاهده می‌کنید. خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز سوم آبان ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:بهترین اقدام بعد از مسمومیت تماس با اورژانس است بهترین اقدام در صورت مواجهه با مسمومیت این است که با اورژانس تماس بگیریم و اگر بیمار هوشیار و بیدار است و با عوارضی نظیر تب، خواب آلودگی و عدم تعادل هم رو به رو نیست، باز هم باید او را به مرکز درمانی منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید:انتظارات مدیریت شهری تهران از دولت چیست؟ مهمترین اولویت مدیریت شهری تهران قانون درامد پایدار در مجلس است؛ همچنین بحث توجه به حمل و نقل درون شهری در تهران از نکاتی است که پیگیری خواهیم کرد و همچنین تلاش خواهیم کرد شهردارتهران در جلسات هیات دولت حضور داشته باشند و مسائل شهر تهران را از نزدیک با دولت دنبال کنند.   بیشتر بخوانید:یک روز در سایت تزریق واکسن رازی در این گزارش تجربه یک روز حضور در سایت تزریق واکسن رازی بیان شده است.   بیشتر بخوانید:بارش باران در سواحل دریای خزر یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.   بیشتر بخوانید:اجماع اصل اساسی در تصمیم گیری برای بازگشایی مدارس است در موضوع بازگشایی مدارس این موضوع که هر فردی به بیان دیدگاه‌های شخصی خود بدون تعامل با سایر وزارتخانه‌ها بپردازد باید جلوگیری شود، از این رو توصیه می‌کنیم تعاملات و اجماع دو موضوع محوری درتصمیم گیری‌ها باشد.   بیشتر بخوانید:لایحه رتبه بندی معلمان به دنبال چیست؟ هدف از لایحه رتبه بندی معلمان موضوعاتی چون، کیفیت بخشی به فرآیند تعلیم و تربیت، اعتلای کرامت و منزلت اجتماعی معلمان، استقرار نظام پرداخت‌ها براساس تخصص و شایستگی ها، افزایش عملکرد رقابتی معلمان و همچنین افزایش توانمندی‌های آنان و در نهایت کمک به افزایش کیفیت آموزش در کشور است.   بیشتر بخوانید:شناسایی ۷۵۱۶ بیمار جدید و فوت ۱۴۰ هموطن در شبانه روز گذشته مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به کرونا تا ۳ آبان ماه ۱۴۰۰ را اعلام کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: بسته خبری جامعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری جامعه بیشتر بخوانید آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم هدایت‌گر جامعه است

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام و هدایت‌گر جامعه است.

به گزارس خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین نواختن زنگ سپاس معلم که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم (س) حمیدیه انجام شد، اظهار کرد: معلمان انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌دهند، قرآن می‌فرماید انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است و این مسئولیت سنگین بر عهده معلمان است.

وی افزود: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است، امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی اضافه کرد: امروز کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست، روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

کد خبر 749379

دیگر خبرها

  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • معلم هدایت‌گر جامعه است
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟