Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خلیل منیعات مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: خرمای شادگان از ۱۳ هزار هکتار از نخلستان‌های بارور برداشت شده که ۳۲ هزار تن آن از سو ی کارگاه‌های بسته‌بندی و ۶ هزار تن نیز با نرخ تضمینی از کشاورزان خریداری شد و ۳۲ هزار تن خرما برای مصرف داخلی از سوی بازاریان از کشاورزان شادگانی خریداری شد تا به بازار داخل کشور عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: ۸۰ درصد خرمای برداشت شده از نخلستان‌های شادگان از نوع استعمران و ۲۰ درصد از  انواع گنطار، بریم، برحی و اشگر است.

منیعات افزود: پارسال در شادگان ۵۰ هزار تن خرما برداشت شد که بیش از ۴۰ هزار تن خرمای مازاد بر نیاز کشاورزان خرمشهری خریداری شد و ۳۲ کارگاه فرآوری و بسته‌بندی محصول خرما در شادگان فعال هستند که در این کارگاه‌ها برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان تصریح کرد: عمده محصولات خرما از نخلستان‌های شادگان به صورت بسته بندی شده به کشور‌های آسیای شرقی، عراق، کشور‌های حوزه خلیج فارس، روسیه، ترکیه، آذربایجان، سوریه و ارمنستان صادر می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برداشت خرما محصولات کشاورزی هزار تن خرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشت و برداشت صد‌ها تن کلم چینی در ژاپن (فیلم) نحوه کشت و پرورش هل در خانه (فیلم) نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • فرآیند کشت، برداشت و فرآوری هزاران تن پیاز توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید