Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین حیدری روز دوشنبه در نشست پدافندغیرعامل شهرداری بندر بوشهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع پدافندغیرعامل اظهار کرد: با توجه به تاکید ایشان نیاز است با کار بسیجی اقدام‌های موثری در حوزه پدافندغیرعامل صورت گیرد.

حیدری افزود: حصول اطمینان از مصونیت کشور و آمادگی لازم دفاعی در برابر دشمنان از دیگر فرامین رهبر معظم انقلاب است که در حوزه پدافندغیرعامل باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بحث پدافندغیرعامل ایمنی سازی مراکز حساس و مهم شهر و توسعه کیفی و کمی نیروی انسانی متخصص و ارتقا قابلیت بقا و حفظ شهر در شرایط بحرانی، افزایش آستانه مقاومت ملی و تقوقیت مولفه های مقاومت در مقابل تهدیدها موارد بسیار مهم است که باید توجه ویژه به آن شود.

حیدری یادآور شد: فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی در مورد تاثیر پدافندغیرعامل در کاهش آسیب‌پذیری و کسب امنیت پایدار در توسعه و پایدارسازی زیرساخت های حیاتی شهر از دیگر موضوع های کلیدی و راهبردی در حوزه پدافندغیرعامل محسوب می شود که باید به آن اهتمام جدی داشت.

وی گفت: در این بخش همچنین باید انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری، مدیریت پدافندغیرعامل و سازمان نظام مهندسی ساختمان درباره مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان مورد توجه جدی حوزه عمرانی شهرداری بندر بوشهر قرار گیرد.

حیدری اظهار کرد: کمیته هدایت آب‎‌های سطحی توسط معاونت خدمات شهری بسیار مهم است که باید هر چه سریع‌تر تشکیل شود.

وی افزود: توسعه ایستگاه‎‌های آتش‌نشانی در بوشهر و بویژه در محله تنگک‌‎ها در اولویت شهرداری بوشهر است که باید ساز و کار تحقق آن فراهم شود.

شهردار بوشهر عنوان کرد: برای  ارتقای کیفی ناوگان آتش نشانی نیاز است این ناوگان به نردبان‌های با ارتفاع بالا برای ساختمان های چند طبقه تجهیز شود.

حیدری افزود: فراهم سازی زیرساخت‌‎های آرامستان وادی الرحمه، تهیه و تصویب نقشه جایگزین دسترسی معابر اصلی ورودی های شهر، برگزاری مانورهای امداد و نجات در بافت‌های فرسوده شهر و مصون سازی شهر با ایجاد هماهنگی بین دستگاهی از دیگر مورارد است که در راستای اهمیت به پدافندغیرعامل مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار بندر بوشهر عنوان کرد: انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری و سازمان پدافندغیرعامل در ساختمان‎سازی، افزایش سطح ایمنی در مرکزهای حیاتی و حساس شهر، کاهش بار ترافیک‏ مسیرهای با تهیه نقشه جایگزین و برآورد اعتبارات موردنیاز تحقق شهر هوشمند از جمله برنامه‎هایی است که به مناسبت هفته پدافندغیرعامل در دستور کار شهرداری قرار دارد.

حیدری ادامه داد: آموزش عمومی با توجه به اهمیت موضوع پدافندغیرعامل از دیگر برنامه‏‌های شهرداری بندر بوشهر است که با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‏‌شود.

وی عنوان کرد: تامین جرثقیل بالای ۲۰ تن، تبدیل بی‎سیم از آنالوگ به دیجیتال، اجرا همه پروژه‏‌های با درجه اهمیت بالا با پیوست پدافند غیرعامل مدنظر قرار گیرد وتقویت زیرساخت سامانه ۱۳۷ با هدف تقویت ارتباط پایدار شهروندان با شهرداری از دیگر برنامه‌‏های پیش بینی شده در راستای توجه به پدافندغیرعامل است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری بندر بوشهر در این نشست گفت: بررسی دیواره پارک ریشهر و گذر سرتل نیروگاه و راهکارهای شتاب‌ بخشی به پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر از جمله برنامه‏‌های بوشهر برای بزرگداشت هفته پدافندغیرعامل است.

آرمین پژمان اظهار داشت: فاز دوم پروژه گذر سرتل-نیروگاه با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از سه هفته قبل آغاز شده که اکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: فاز نخست پروژه نیز در فراینده مناقصه است که بزودی عملیاتی می‏ شود.

برچسب‌ها بوشهر پدافند غیر عامل شهرداری بوشهر مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر پدافند غیر عامل شهرداری بوشهر بوشهر پدافند غیر عامل شهرداری بوشهر مدیریت شهری شهرداری بندر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به تقویت مرزبانی در ابعاد سیستم‌های الکترونیکی دریایی، گفت: تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی ظهر امروز در نشست با فرمانده و معاونین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر فعالیت در این مجموعه را یک کار خدایی دانست و اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های مرزبانی در راستای مدیریت دریایی کارآمد در جغرافیای زیستی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره اهمیت مدیریت دریایی، گفت: به سبب شرایط اقتصادی، مدیریت دریا محور در دستور همه کشورها قرار گرفته و اکنون کشورهای پیشرفته به سمت مدیریت دریا پیش می‌روند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر دریا را یک فرصت مهم و فوق‌العاده برای پیشرفت و توسعه نام برد و خاطرنشان کرد: مرزبانی دریایی نقش مهمی در مدیریت کلان دریا دارد و ارزش فعالیت این مجموعه بسیار بالا است.

امام جمعه بوشهر نقش مرزبانی در پیشرفت و توسعه جامعه را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: تقویت مرزبانی بر توسعه و پیشرفت دیگر امور جامعه جامعه نقش مهمی دارد و این مهم رسالت همگانی است.

صفایی بوشهری تعامل و همکاری با مجموعه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجهز شدن مرزبانی به سیستم‌های رصد، پایش و کنترل الکترونیکی امری مهم و ضروری است.

وی بر توجه به آموزش مرزبانان در بخش‌های مختلف تاکید کرد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر هم با تاکید بر توجه به استیفای حقوق دولت و مرزنشینان اضافه کرد: مرزبانی در این عرصه توجه ویژه‌ای دارد و همکاری و تعامل مرزنشینان استان بوشهر با مأموریت‌های مرزبانی ستودنی است.

سرهنگ خسروی از مجهز شدن این مجموعه به امکانات نوین خبر داد و بیان کرد: با تجهیز مرزبانی به وسائل پیشرفت امکان دسترسی به همه نقاط مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان فراهم شده است.

وی افزود: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اپتیکی، امکانات پهپادی و مدیریت هوشمند مرز مجهز شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم