Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:50:34 GMT

شورای اسلامی قشم مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۱۴۷۸

شورای اسلامی قشم مردم را در مدیریت شهر مشارکت دهد

علیرضا نصری شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان قشم افزود: مشارکت مردم در امور شهری باعث تقویت حس شهروندی مردم می‌شود که در نتیجه آن حتی در امور عمرانی نیز همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: وحدت مذهبی در قشم به بهترین شکل حکمفرماست و باید از این وحدت در امور اداری و اجرایی نیز بهره برد.

فرماندار قشم تصریح کرد: شورا محل تکثر آراست اما در حوزه عمل باید اختلافات را با وحدت رویه جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به برخی طرح‌های لازم برای تحول قشم افزود: مسوولان اداره‌ها باید درحوزه کاری خود علاوه بر اجرای برنامه های روزانه خود، اجرای برنامه‌هایی که تحول آفرین هستند را در دستور کار قرار د هند.

نصری ادامه داد: اجرای طرح آسفالت جاده روستاهای نقاشه تا دوستکو وکانی از جمله طرح‌های تحول افرین است که علاوه بر کاهش بار ترافیکی، در حوزه گردشگری کاربرد بسیاری دارد.

وی به فعالیت پنج هزار صیاد در اسکله شیلاتی باسعیدو اشاره و اظهار کرد: لایروبی این اسکله نیز از جمله طرح‌های اثرگذار در این حوزه است.

فرماندار قشم  همچنین ابراز کرد: هیچ اداره‌ای نباید ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد وایثار گر را منطو به ارائه معرفی‌نامه از بنیاد شهید کند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها علیرضا نصری هرمزگان قشم خلیج فارس تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا نصری هرمزگان قشم علیرضا نصری هرمزگان قشم خلیج فارس تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت «شناسایی خطر» در حوزه شهری ارتقا پیدا کند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد