Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، محمود محمودزاده با اشاره به اینکه از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۲۸ مهرماه تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار متقاضی مسکن در سامانه saman.mrud.ir (سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن) ثبت‌ نام کردند، گفت: از ۲۸ مهر به مدت یک ماه، متقاضیان مسکن می‌توانند به صورت شبانه روزی تقاضای خود را در این سامانه ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شرط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن، داشتن فرم سبز (استفاده نکردن از امکانات دولتی و یارانه‌ای زمین، مسکن و تسهیلات) نداشتن ملک خصوصی، متأهل و یا سرپرست خانوار بودن و داشتن حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن است.

کارشناسان این سامانه توصیه می‌کنند قبل از ثبت نام، حتماً قوانین و مقررات ثبت نام در سامانه را مطالعه کنند.

همچنین در صورتی که متقاضیان در مراحل ثبت نام دچار مشکل شدند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۸۸۶۴۶۳۹۰ تا ۹۴ در ساعات اداری (۸ صبح تا ۱۶) تماس بگیرند.

همچنین امکان گفتگوی برخط (آنلاین) با سامانه برای پاسخگویی به سوالات متقاضیان در ساعات اداری وجود دارد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسکن محمود محمودزاده فرم سبز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛  قزوینیان  با بیان اینکه برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت تامین اراضی برای متقاضیان واجد شرایط مسکن در استان زنجان در دست اقدام است، گفت: در سال جدید با جدیت پیگیر تامین زمین  هستیم.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین زمین جهت احداث مسکن برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و طرح قانون جوانی جمعیت با دستگاه های مربوطه تعامل لازم را داریم، افزود: این اداره کل نسبت به اجرای سریع پروژه ها با تمام توان وارد عمل شده و با جدیت پای کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین مراحل ثبت نام، پالایش و ساماندهی طرح قانون جوانی جمعیت توسط این اداره در دست جمع بندی است که در صورت تامین زمین و رفع موانع در ماه های پیش رو، واگذاری زمین به خانواده هایی که شرایط این طرح را دارند انجام می شود.

۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند