Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش میدان علیرضا ابراهیمی مدافع تیم پرسپولیس در اعتراض به بازی نکردن و حضور نداشتن در ترکیب اصلی این تیم تمرین سرخ‌ها را به حالت قهر ترک کرد.

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس احتمالاً جریمه ابراهیمی را تنها در کسر بخشی از قرارداد او خلاصه خواهند کرد مگر اینکه ابراهیمی قصد جدایی قطعی از پرسپولیس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث شده تا یحیی گل‌محمدی با وجود بازگشت ابراهیمی به تمرینات فعلا از او استفاده نکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی پرسپولیس پرسپولیس علیرضا ابراهیمی لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • کتاب «آینده می‌افتد زمین» رونمایی می‌شود
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • شکایت پرسپولیس از استوری جنجالی مدافع سپاهان
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!