Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال موفق شد در فولادشهر ذوب‌آهن را با ۲ گل شکست دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس امروز 4 دیدار دیگر برگزار می‌شود که در یکی از مهم‌ترین آن‌ها ذوب‌آهن از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف استقلال رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار ذوب‌آهن را در این مسابقه با ترکیب حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، عارف رستمی، امیر شبانی و محمد خدابنده‌لو به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان نیز استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، ارسلام مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا رو در روی سبزپوشان ذوب‌آهن قرار گرفته است.

برخلاف انتظار این بازیکنان ذوب‌آهن بودند که بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان ابتدای بازی سبزپوشان اصفهانی صاحب یک موقعیت بسیار عالی شدند که ضربه سر خالقی‌فر را حسینی به خوبی دفع کرد و در همین صحنه نیز حسینی دروازه‌بان تیم استقلال دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد.

در دقیقه 11 بازی بازیکنان استقلال حمله‌ای را تدارک دیدند که این حمله در نهایت پس از برخورد به دست بازیکن استقلال متوقف شد.

برخورد یانگا و جعفری در میانه میدان سبب شد تا تیم ذوب‌آهن نیز در دقیقه 20 بازی یک تعویض داشته باشد و سینا اسدبیگی به جای جعفری به میدان بیاید.

در دقیقه 21 بازی خالقی‌فر روی پاس رستمی شوت نسبتاً خوبی را به سمت دروازه استقلال زد که رشید مظاهری به راحتی این توپ را در اختیار گرفت.

بازیکنان استقلال در دقیقه 23 بازی در محوطه جریمه سبزپوشان توسط یامگا صاحب موقعیت بسیار خوبی شدند که ضربه ارسلان مطهری پس از برخورد به بازیکنان ذوب‌آهن به کرنر رفت و در ادامه نیز کرنر نتیجه‌ای برای آبی‌پوشان دربر نداشت.

در دقیقه 28 بازی بازیکنان استقلال در محوطه جریمه سبزپوشان صاحب توپ شد که یامگا مهاجم زهردار تیم استقلال که نخستین بازی خود را برای آبی‌پوشان انجام می‌دهد در یک چرخش بسیار عالی در میان مدافعان ذوب‌آهن ضربه فنی را به سمت دروازه ذوب‌آهن زد که این توپ وارد دروازه سبزپوشان شد.

بازیکنان ذوب‌آهن در دقیقه 35 بازی در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شدند که ضربه خالقی‌فر پس از برخورد به بازیکن استقلال به بیرون رفت، خالقی‌فر در این صحنه اعتقاد داشت که توپ به دست بازیکن استقلال برخورد کرده است.

عارف رستمی در دقیقه 40 بازی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت بسیار عالی شد که ضربه فنی این بازیکن چندان خوب نبود و با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت تا نتیجه بازی همچنان یک بر صفر به سود استقلال بماند.

بازیکنان ذوب‌‌آهن روی یک حرکت تاکتیکی صاحب یک موقعیت بسیار عالی شدند که ضربه سینا اسدبیگی را رشید مظاهری به خوبی در اختیار گرفت.

مسعود ابراهیم‌زاده در دقیقه چهار وقت‌های تلف شده نیمه نخست ارسال زیبایی به روی دروازه داشت که ضربه سر مدافع ذوب‌آهن راهی به دروازه حریف نداشت، تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان برسد.

پیروزی یک نیمه‌ای استقلال با درخشش یامگا/ ذوب‌آهن صفر - استقلال یکلیگ برتر فوتبال| استقلال با برتری مقابل ذوب‌آهن به رختکن رفت3 مصدومیت جدی و 2 تعویض اجباری در 20 دقیقه ابتدایی بازی استقلال - ذوب‌آه

در دقیقه 50 بازی یامگا همچون نیمه نخست حرکتی انفرادی را آغاز کرد که شوت این بازیکن را فرعباسی دفع و راهی کرنر کرد.

در دقیقه 58 بازی سعید مهری به جای ارسلان مطهری برای استقلال وارد زمین مسابقه شد.

در نیمه دوم بازیکنان ذوب‌آهن رو به بازی مستقیم آوردند و سعی بر این داشتند تا با ارسال توپ به پشت مدافعان به دروازه برسند که مدافعان بلندقامت استقلال مانع از این حرکت می‌شدند.

خدابنده‌لو در دقیقه 62 حرکت انفرادی را آغاز کرد و شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال عبور کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 67 بازی حسین شناسی به جای عارف رستمی برای ذوب‌آهن وارد زمین شد.

حسین ابراهیمی هافبک سبزپوشان در دقیقه 69 بازی ضربه سرکشی را از پشت محوطه جریمه به سمت دورازه استقلال زد که ضربه کات‌دار این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

جعفر سلمانی در دقیقه 71 بازی پشت محوطه جریمه سبزپوشان صاحب موقعیت شد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

بازیکنان استقلال در یک ضدحمله صاحب موقعیت شدند که پاس رضاوند به یامگا نرسید و در ادامه ضربه سلمانی بازهم از بالای دروازه به بیرون رفت و نتیجه‌ای برای آبی‌پوشان در بر نداشت.

در دقیقه 75 بازی یامگا در یک ضدحمله صاحب موقعیت تک به تک با فرعباسی شد که ضربه یامگا از زاویه بسته را فرعباسی به خوبی دفع کرد.

در ادامه سعید مهری پاس بسیار خوبی را به رضاوند داد و ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه را فرعباسی به سختی دفع کرد و در این صحنه نیز دچار مصدومیت جزئی شد.

در دقیقه 82 بازیکنان ذوب‌آهن حمله بسیار خوبی را از کناره‌ها رقم زدند که ارسال نه چندان خوب ابراهیم‌زاده سبب شد تا مظاهری به خوبی توپ را در اختیار بگیرد.

پورعلی هافبک سبزپوشان در دقیقه 84 از فاصله 30 متری شوت سنگینی به طرف دروازه زد که مظاهری به هر طریقی بود مانع از رسیدن این توپ به دروازه شد.

دقیقه 88 بازی میلاد جهانی پاس خوبی را به داخل محوطه جریمه فرستاد که در میانه راه این پاس به بازیکن استقلال برخورد کرد که سبب شد تا نیمکت‌نشینان تیم ذوب‌آهن به عدم گرفتن پنالتی توسط داور اعتراض کنند.

در دقیقه چهارم وقت‌های اضافه نیمه دوم روی یک ضدحمله جعفر سلمانی صاحب موقعیت تک به تک شد که ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کناره دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه پایانی در یک ضدحمله یامگا مجدد صاحب موقعیت شد که در موقعیت تک به تک موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

انتهای پیام/168/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیکنان استقلال بازیکنان ذوب آهن پشت محوطه جریمه بازیکن استقلال موقعیت بسیار شدند که ضربه بیرون رفت صاحب موقعیت بسیار عالی ذوب آهن یک ضدحمله خالقی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد میزبانی کرد و مقابل قعرنشین به چالش خورد و با سختی به برد 4-2 دست پیدا کرد.

یونایتد این بازی را با نفوذ خطرناک دیوگو دالوت آغاز کرد که واکنش فودرینگام و شیرجه بلند او مانع از ورود ضربه خطرناک مدافع یونایتد به دروازه شد.

در دقیقه 9 یک حمله خطرناک دیگر روی دروازه شفیلد قرار گرفت که پیش از بالا رفتن پرچم کمک داور به نشانه آفساید، ضربه الخاندرو گارناچو در فاصله کم با دروازه توسط احمدهوزیچ دفع شد.

ضربه سر کاسمیرو در دقیقه 12 یکی دیگر از شانس‌های گلزنی یونایتد بود که با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. اولین موقعیت خطرناک شفیلد در دقیقه 14 رقم خورد که ضربه پرقدرت آرچر از کنار دروازه به بیرون رفت.

فودرینگام در دقیقه 23 ضربه قوس‌دار گارناچو را با یک واکنش دیدنی مهار کرد تا بهترین شانس گلزنی یونایتد را دفع کند. فشار یونایتد روی دروازه حریفش به اندازه‌ای بود که تا اواسط نیمه اول 82 درصد از مالکیت توپ را در اختیار داشتند!

در دقیقه 33 فودرینگام یک بار دیگر بازیکنان یونایتد را در گلزنی ناکام گذاشت. این بار او ضربه زیبای کوبی ماینو را مهار کرده و اجازه نداد که دروازه‌اش باز شود. این واکنش‌ها به تیم میهمان انگیزه داد تا آن‌ها به لطف اشتباه آندره اونانا اولین گل بازی را بزنند.

اونانا به جای دیوگو دالوت توپ را در دقیقه 35 به اشتباه به جیدن بوگل پاس داد تا این بازیکن با نفوذ به سمت دروازه در موقعیت تک به تک به راحتی با ضربه پای راست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

یونایتد که در نیمه اول تیم برتر زمین بود با فشار روی دروازه شفیلد بالاخره موفق شد در دقیقه 42 به گل برسد. با ارسال برونو فرناندز، هری مگوایر موفق شد با ضربه سر جلوتر از خط دفاعی شفیلد روی توپ اثر گذاشته و گل تساوی را به ثمر برساند.

یونایتد این شانس را داشت که نیمه اول را با برتری به پایان برساند اما فودرینگام موفق شد ضربه گارناچو را که بعد از ارسال بلند اونانا، وارد محوطه جریمه شده بود را با دست راستش به زیبایی دفع کند.

میزبان در نیمه دوم هم بازی را خوب آغاز کرده بود اما برخلاف جریانی که دنبال می‌شد در دقیقه 50 این شفیلد یونایتد بود که به گل رسید! بن دیاز که بازیکنان یونایتد در محوطه جریمه او را آزاد گذاشته بودند، ارسال سریع اوسبورن را با پای راست قطع کرد و اونانا غافلگیر شد.

یونایتد که دوباره توسط حریف امشب غافلگیر شده بود تمام توانش را به کار گرفت تا نتیجه را به تساوی بکشاند تا اینکه در دقیقه 61 یک ضربه پنالتی آن‌ها را نجات داد.

برونو فرناندز موفق شد ضربه پنالتی‌ای که با خطای دفاع شفیلد روی هری مگوایر صورت گرفته بود را برخلاف شیرجه دروازه‌بان به گل تبدیل کند.  

در دقیقه 67 شفیلد فرصت داشت که دوباره برخلاف جریان بازی به گل برسد تا اینکه ضربه دیاز با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. یونایتد برای گل برتری تمام راه‌ها را امتحان کرد تا اینکه دقیقه 81 به نتیجه رسید.

فرناندز پس از دریافت پاس در حوالی محوطه جریمه توسط ماینو توپ را روی پای چپ برد و با یک ضربه از راه دور موفق شد فودرینگام را مغلوب خود کند. دروازه‌بان شفیلد تلاش زیادی برای مهار این ضربه داشت اما شیرجه بلند او به ضربه ستاره یونایتد نرسید.

گل چهارم یونایتد خیلی زود به ثمر رسید. شاگردان اریک تن هاخ که امشب بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما دو مرتبه غافلگیر شدند، روی یک ضدحمله به گل چهارم رسیدند و فرناندز این بار در نقش گل‌ساز ظاهر شد.

این بازیکن پرتغالی روی نفوذ از سمت چپ خط دفاعی شفیلد توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که راسموس هویلوند با سرعت بالا به آن رسید و قبل از اثرگذاری دروازه‌بان حریف، توپ را به گل تبدیل کرد.

شفیلد که امشب شباهتی به یک تیم قعرنشین نداشت تا آخرین لحظات این بازی خط دفاعی یونایتد را اذیت کرد اما این بار شاگردان تن هاخ راه‌های نفوذ را بستند تا این بازی را با برد پشت سر بگذارند.

منچستریونایتد با برد در بازی امشب 53 امتیازی شد و در رده ششم قرار دارد. تیم شفیلد هم در رده بیستم 16 امتیازی باقی ماند.

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد