Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@14:07:48 GMT

درخشش یامگا استقلال را شش امتیازی کرد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۱۹۸۶

درخشش یامگا استقلال را شش امتیازی کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که با برتری ۲ بر صفر استقلال به پایان رسید. کوین یامگا در دقایق 27 و ۹۵ برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (۲۰ – سینا اسدبیگی)، عارف رستمی، امیر شبانی و محمد خدابنده‌لو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا.

نیمه اول:

دقیقه ۱: ارسال امیرحسین صدقی از سمت راست به روی دروازه نصیب رضا خالقی فر شد که این بازیکن با ضربه سری دیدنی دروازه استقلال را تهدید کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی و با یک دست، دروازه تیمش را نجات داد تا استقلال یکی از سریعترین گل های تاریخ لیگ برتر را دریافت نکند.

دقیقه ۲۱: پس از یک و دوی بازیکنان ذوب آهن پشت محوطه جریمه، شوت راه دور خالقی فر را مظاهری با موفقیت مهار کرد.

دقیقه ۲۴: بازیکنان استقلال در چند صحنه درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که مدافعین پرتعداد ذوب آهن مانع از باز شدن دروازه تیمشان شدند و ضربات استقلالی ها به مدافعین میزبان برخورد کرد و راهی کرنر شد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سیاوش یزدانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: پاس ارسلان مطهری به درون محوطه جریمه با تأثیرگذاری مدافع ذوب آهن همراه بود که توپ در ادامه و روی قوس محوطه جریمه به کوین یامگا رسید. خرید جدید استقلالی ها با کنترل توپ و چرخش مدافعان ذوب آهن، در حالیکه در ابتدا پشت به دروازه بود، با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد و گل نخست خودش را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه ۴۰: پاس دانشگر در خط دفاعی به مهدی پور، با تکل خوب پویا پورعلی رودباری همراه شد و توپ پشت محوطه جریمه استقلال به عارف رستمی رسید و شوت محکم این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۲: استقلالی ها روی یک ضدحمله صاحب فرصت خوبی شدند و امیرحسین حسین زاده با اینکه کوین یامگا را در کنارش داشت، تصمیم گرفت تا به سمت دروازه شوت بزند که ضربه کم جان او به بیرون رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: حرکت خوب کوین یامگا و عبور این بازیکن از سد حامد نورمحمدی، با ارسال این بازیکن همراه شد که توپ پس از واکنش حبیب فرعباسی گلر ذوب آهن، به امیرحسین صدقی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۵: پاس محمد خدا بنده لو در شرایط مشکوک به آفساید به مسعود ابراهیم زاده رسید و ارسال این بازیکن درون محوطه جریمه به خالقی فر رسید و این بازیکن شوتش را به سمت دروازه زد که با تکل به موقع یزدانی، دروازه استقلال از یک خطر بزرگ نجات پیدا کرد.

دقیقه ۶۳: خدا بنده لو پس از اینکه چند متری را به سمت دروازه استقلال پیش رفت، ضربه اش را به سمت دروازه مظاهری زد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: شوت محکم ابراهیمی بازیکن ذوب آهن، پس از برخورد به زمین به شکل خطرناکی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: پس از دو آوانتاژی که داور مسابقه داد، توپ در گوشه محوطه جریمه به جعفر سلمانی رسید و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: کوین یامگا روی یک فرار تند و تیز و دیدنی از مدافعین ذوب آهن عبور کرد و شوت بازیکن جدید استقلال را حبیب فرعباسی مهار کرد.

دقیقه ۷۷: حملات استقلال به روی دروازه ذوبی ها ادامه داشت و شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، با واکنش خوب فرعباسی به کرنر رفت. کرنر ارسالی نیز به شکل خطرناکی برای آبی ها از دست رفت.

دقیقه ۸۴: پورعلی از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که رشید مظاهری به زحمت و در دو مرحله این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۹۰+۴: جعفر سلمانی در آخرین ثانیه های بازی در مصافی تک به تک با فرعباسی قرار گرفت اما شوت این بازیکن به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۵: روی پاس در عمق امیرعلی صادقی، کوین بامگا با دروازه‌بان ذوب آهن تک به تک شد و گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه ذوب آهن لیگ برتر بیست و یکم دروازه به بیرون رفت دقیقه کنار دروازه سمت دروازه محوطه جریمه کوین یامگا خالقی فر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست

پیشکسوت پرسپولیس گفت: در لحظه ضربه زدن بازیکن نساجی، علیرضا بیرانوند محو جای دیگری بود والا چنین توپی را از آن فاصله گل نمی‌خورد، این اتفاقات در عالم دروازه‌بانی طبیعی است.

سرویس ورزش مشرق - بهروز سلطانی دروازه‌بان اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره شرایط پرسپولیس و پیروزی مقابل نساجی در زمین حریف اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس در شرایط خیلی خوبی است و تقریباً دارد جا می‌افتد. البته ما در بازی قبل اشتباهاتی داشتیم که آن هم از طرف سرمربی تیم بود. همچنان که در بازی با آلومینیوم اراک یک نقطه سیاه مربیگری برای اوسمار رقم خورد و با آن تعویض‌هایش تیم را نابود کرد به همین خاطر است که من معتقدم پرسپولیس یک مربی بزرگتر می‌خواهد.

وی افزود: درست است که ما شاید تا پایان این فصل دیگر بازی‌های سختی نداشته باشیم اما وقتی به این موضوع فکر می‌کنیم که این آقا در بازی‌های بزرگ نمی‌تواند از پس مسابقه بر بیاید به یاد این می‌افتیم که ریشه اصلی این تیم برای برانکو ایوانکوویچ است. اگر هم یحیی گل محمدی تیم را در دستش گرفت با همان سبک جلو آمد و نتیجه برایش حاصل شد اما بعد از اینکه او رفت حالا اوسمار آمده و با خریدهای خوب نیم فصل زمستانی نتایج خوبی می‌گیرد اما باز هم می‌گویم که او مربی روزهای سخت نیست.

بازیکن قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از قدیم گفته‌اند در۳ شهر نتیجه گرفتن و شکست دادن میزبان سخت است. یکی بندر انزلی است. یکی تبریز و دیگری قائمشهر البته در اهواز هم بازی‌ سخت است اما باید به این پرسپولیس که ۱۰ نفره توانست در زمین حریف برنده شود تبریک گفت من اگر انتقاد می‌کنم به خاطر پرسپولیس است .

دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره گلی که علیرضا بیرانوند از فاصله دور دریافت کرد گفت: در آن لحظه علیرضا بیرانوند محو جای دیگری بود و فقط تماشا می‌کرد. هرچند که او چند موقعیت خوب را از حریف گرفت. گاهی اوقات دروازه‌بان‌ها این چنین گل‌هایی هم می‌خورند. البته او چند هفته‌ای نبود و در بازگشت به مسابقات شاید انتظار کمتری از او می‌رفت ولی انصافاً علیرضا بیرانوند یک گلر خیلی خوب و وزنه مهمی برای پرسپولیس است که نباید او را تخریب کنیم. امثال رفیعی‌ها حالا حالاها کار دارند تا به بیرانوند تبدیل شوند. اما ما باید آرام آرام به آنها میدان بدهیم.

بهروز سلطانی همچنین درباره پیشرفت پرسپولیس طی هفته‌های گذشته و رسیدن به امتیاز ۵۶ در فاصله ۴ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: طی سال‌های اخیر پرسپولیس خریدهای خیلی بدی داشت مثلاً تیم ملی فوتبال تاجیکستان چه جایگاهی دارد که ما بخواهیم در باشگاه‌هایش به دنبال بازیکن بگردیم! در حالی که دیدیم این دو بازیکن خارجی یعنی عبدالکریم و اورونوف فوق العاده عالی کار می‌کنند. وقتی آنها در بازی با اراک تعویض شدند تیم دیگر آن قدرت قبل را نداشت. این برای نخستین بار طی این چند سال است که ما خریدهای خوبی داشتیم و مشخص شد کسی روی این خریدها پولی نخورده و زیرآبی نرفته است، اگر هم رفته لااقل نانش را حلال کرده.

وی تأکید کرد: این پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد. من قول می‌دهم که این تیم قهرمان می‌شود. همانطور که حسن یزدانی در مسابقات کشتی باید یک دیوید تیلوری کنارش باشد تا قهرمان شود حالا هم که استقلال نتایج خوبی گرفته به پرسپولیس این انگیزه را داده تا مثل یک قهرمان فوتبال بازی کند. اما این استقلالی که من می‌بینم شرایط قهرمانی را ندارد و در نهایت پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چند دقیقه از درخشش کندری پائز بازیکن آینده چلسی / فیلم
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس