Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، شارل میشل، رئیس شورای اروپا در سخنانی تلاش‌ها برای کودتا در سودان را محکوم کرد.

وی گفت: ما به شدت تلاش‌ها برای کودتا در سودان را محکوم می‌کنیم و بر حمایت فراوان خود از روند انتقال قدرت تأکید می‌کنیم.

همچنین سفارت آمریکا در خارطوم با محکومیت اتفاقات رخ داده در سودان گفت: ما سرنگونی دولت مدنی و تضعیف تحولات دموکراتیک (در سودان) را محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است امروز رسانه های خبری گزارش دادند نیرو‌های نظامی ناشناس منزل مسکونی "عبدالله حمدوک" نخست وزیر سودان را محاصره کردند و او را تحت بازداشت خانگی قرار دادند.

بر این اساس، شبکه تلویزیونی الحدث همچنین از بازداشت "محمد الفکی" عضو شورای حاکمیتی و چهار وزیر دولت عبدالله حمدوک یعنی "ابراهیم الشیخ" وزیر صنعت، "خالد عمر یوسف" وزیر امور هیئت وزیران و "حمزه بلول" وزیر اطلاع رسانی و هاشم حسب الرسول" وزیر ارتباطات سودان به دست یک گروه نظامی ناشناس خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اروپا شارل میشل عبدالله حمدوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان حمله به غیرنظامیان نوار غزه را محکوم کرد

وزیر امور خارجه ارمنستان ضمن محکوم کردن حمله به غیرنظامیان نوار غزه، اعلام کرد که ایروان به شدت آماده کمک به پایان خصومت‌ها در این باریکه است.

به گزارش مشرق، آرارات میرزویان در مصاحبه با شبکه الجزیره به درگیری‌های جاری در غزه پرداخت و بر موضع «قاطع» ارمنستان مبنی بر محکوم کردن روند هدف قرار دادن غیرنظامیان [توسط رژیم صهیونیستی] تاکید کرد.

وزیر امور خارجه ارمنستان با بیان اینکه «ما در قره‌باغ کوهستانی زمانی که بیش از ۱۰۰ هزار ارمنی مجبور به فرار از وطن خود برای نجات اعضای خانواده‌شان شدند، با وضعیت مشابهی روبرو بوده‌ایم»، اظهار داشت: به شدت مخالف هدف قرار دادن غیرنظامیان هستیم.

وی ادامه داد: به تازگی کمک‌های بشردوستانه‌ای برای کمک به کاهش رنج مردمی که در وضعیت مشابهی قرار گرفتند، [به غزه] فرستادیم. اما به طور کلی، ما همیشه از حل مسالمت‌آمیز درگیری و در عین حال از «راه حل دو دولتی» برای این مناقشه دیرینه و مسئله فلسطین حمایت کرده‌ایم.

وزیر امور خارجه ارمنستان در پاسخ به سوالی درباره رویکرد ایروان برای توقف درگیری‌های جاری و ارائه پیشنهادهایی برای آن، گفت: ما برای حل و فصل مسالمت‌آمیز و پایان خصومت‌ها لابی می‌کنیم و اگر ایروان به طور رسمی بتواند در این زمینه کمک کند. به شدت برای آن آماده هستیم.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از ۱۵ مهر تاکنون ۳۴ هزار و ۵۶۸ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • ارمنستان حمله به غیرنظامیان نوار غزه را محکوم کرد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان