Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:19:13 GMT

گزارش هاآرتص از سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۱۸۴

گزارش هاآرتص از سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران

یک رسانه صهیونیستی نوشت: سامانه‌های دفاع هوایی ساخت ایران مستقر در سوریه به ارتش این کشور کمک کرده‌اند تا جنگنده‌های صهیونیستی را رصد کنند.  

به نوشته روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع اطلاعاتی صهیونیستی، سوری‌ها موفق شده‌اند زمان پاسخگویی به حملات هوایی اسرائیل را کوتاه کرده و توانایی خود را برای از بین بردن موشک‌های شلیک شده توسط اسرائیل به سوریه افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاآرتص نوشت که اینک نگرانی‌ها در تل آویو در زمینه یافتن این سیستم‌های دفاعی در گروه‌هایی مانند حزب الله لبنان و حوثی‌ها در یمن افزایش یافته است.

این روزنامه نوشت که ایران لایه‌های پدافندی سوریه را تقویت کرده است. به گفته منابع اطلاعاتی  صهیونیستی، افزایش استقرار هواپیماهای بدون سرنشین ایران از طریق حزب الله، حماس و سایر گروه‌های مقاومت  نگرانی مقام‌های صهیونست را موجب شده است.

طبق ادعای هاآرتص نیروی هوایی رژیم اسرائیل اکنون یافتن محل و حمله این پهپادها را در اولویت عملیات‌های خود خود قرار داده است.

«علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی روز یکشنبه در توئیتی به رژیم صهیونیستی درباره هر گونه ماجرا جویی علیه ایران هشدار داد.

شمخانی در این توئیت نوشت: «رژیم صهیونیستی به جای اختصاص بودجه ۱.۵ میلیارد دلاری برای شرارت علیه ایران به فکر تامین ده‌ها هزار میلیارد دلار بودجه برای بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ کوبنده ایران باشد.»

منبع: فردا

کلیدواژه: هاآرتص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شده اند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است.

آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6092933

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه