Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@23:07:02 GMT

واکنش پویول به شکست‌ بارسا و حمله به کومان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۲۵۵

واکنش پویول به شکست‌ بارسا و حمله به کومان

بارسلونا در حالی شب گذشته در دیداری حساس مقابل رئال مادرید قرار گرفت که رونالد کومان در دو مسابقه قبلی که به عنوان سرمربی هدایت بلوگرانا را در ال‌کلاسیکو برعهده داشت، شکست خورده بود. در واقع سرمربی هلندی امیدوار بود که این طلسم را بشکند اما باز هم این اتفاق رخ نداد و بارسا تحت هدایت کومان یک شکست دیگر را در ال‌کلاسیکو تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود شکست بارسلونا برابر رئال مادرید، اسطوره این تیم یعنی کارلس پویول نسبت به شاگردان رونالد کومان خوشبین است. پویول در این باره گفت: "اگر سرجینیو دست آن موقعیت اول بازی خود را تبدیل به گل می‌کرد شرایط متفاوتی رقم می خورد. انتظارات در بارسلونا همیشه زیاد است اما من خوش‌بین هستم و به این تیم اعتماد دارم. ال‌کلاسیکو یک بازی مساوی بود."

بعد از شکست دیشب بارسلونا مقابل رئال مادرید گزارش شد که رونالد کومان مورد حمله برخی از هواداران بلوگرانا قرار گرفته و حتی بعضی از آنها به اتومبیل این سرمربی هلندی ضربه هم وارد کرده‌اند. پویول در این باره نیز گفت: "شما نمی توانید اجازه دهید که چنین اتفاقی برای کومان رخ داد. این افراد که چنین کارهایی انجام می‌دهند لیاقت ندارند که ما به آنها اهمیت دهیم. امثال آنها پیش از این به اتومبیل من نیز ضربه زده بودند."

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا پویول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری