Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان شرقی از اجرای طرح الکترونیکی QR کد برای پرداخت صدقات در این نهاد خبر داد.

محمد کلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف گسترش فناوری‌های نوین و تلاش برای تسریع در رساندن احسان محسنین به نیازمندان، از امروزسامانه QR  کد برای جمع آوری صدقات مردم در استان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کدها بر روی صندوق‌های صدقات خانگی نصب می‌شود و مردم نیک اندیش می‌توانند با تلفن همراه خود صدقات خود را بپردازند.

وی افزود: هدف اصلی از این طرح رساندن کمک‌های مردمی و خیران در سریعترین زمان ممکن به دست نیازمندان است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، مردم استان می‌توانند با نصب «اسکنر بارکد» بر روی گوشی همراه خود با استفاده از دوربین، کد QR را اسکن کرده تا گوشی به طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکان صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی  به وارد کردن مبلغ مورد نظر صدقات خود اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس