Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عباس زاده از ورزشگاه یادگار امام با برانکارد خارج شد.

به گزارش طرفداری، تیم های تراکتور و نفت آبادان از ساعت ۱۸ امروز به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری سه بر صفر سرخ پوشان تبریزی به پایان رسید. در نیمه نخست چندین بار محمد عباس زاده و سامان نریمان جهان با بازیکنان نفت آبادان برخوردهایی را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هم عباس زاده و هم نریمان جهان تا پایان نیمه نخست برای تراکتور بازی کردند و اینطور به نظر می رسید آن ها مشکلی برای ادامه بازی ندارند. با این حال سه دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، عباس زاده به کادرفنی تراکتور اعلام کرد نمی تواند بازی را ادامه دهد و با برانکارد از ورزشگاه یادگار امام خارج شد.

به نظر می رسد مشکل محمد عباس زاده جدی است و باید دید در نهایت وضعیت مصدومیت این بازیکن به چه شکلی است. البته نریمان جهان تا پایان بازی برای تراکتور بازی کرد و در دقیقه ۵+۹۰ گل سوم سرخ پوشان را هم به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد عباس زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال