Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مقصر اشتباهات فردی ما کادر فنی هستیم، چون بازیکنان را توجیه نکردیم.

خبرگزاری میزان - محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتور در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بیست‌ویکم، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* ۳ اشتباه کردیم و سه گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریباً ۷۰ درصد بازی در اختیار ما بود و بر بازی سوار بودیم، اما اشتباهات فردی که نمی خواهیم آن را گردن بازیکن بیاندازیم موجب شد تا ببازیم. 

* مقصر اشتباهات فردی ما کادر فنی هستیم، چون بازیکنان را توجیه نکردیم. امیدوارم بتوانیم برای بازی های بعدی بدون اشتباه باشیم و از فرصت های خوبی خوب استفاده کنیم. 

* بازی امروز خوب بود و انتظار چنین بازی خوبی از شاگردانم نداشتم، اما متاسفانه اسیر اشتباهات شدیم. 

* اشتباه برای کادر فنی است. ما باختیم و حتماً نتوانستیم بازیکنان را خوب از نظر ذهنی و جسمی آماده بازی کنیم. در دیداری که ۷۰ درصد مالکیت داشتیم را باختیم و این اشتباه برای ما است. 

* فقط می توانم بگویم که شرمنده هواداران آبادانی هستیم. آنها باید امیدوار باشند چون در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

* خدا را صد هزار مرتبه شکر که طبق انتظار ما مردم خوب تبریز و مسئولان بهترین شرایط را برای ما فراهم کردند و در مهمان نوازی سنگ تمام گذاشتند و از آن‌ها تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته اول

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بیست ویکم علیرضا منصوریان صنعت نفت آبادان تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی

بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی روز گذشته خود مقابل نساجی مازندران یک پاداش ویژه دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه 50 با اخراج سروش رفیعی 10 نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد 56 امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش بردهای قبلی این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه کردم به خاطر جام جهانی از رئال رفتم
  • رفقای قدیمی و صمیمی در تیم ملی به هم رسیدند
  • کاظمیان: حریف ما اصلا موقعیت گل نداشت
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!