Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@03:52:07 GMT

خرمگاه: روی اشتباهات فردی بازی را باختیم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۳۹۸

تیم صنعت نفت بعد از شکست هفته اول مقابل ذوب آهن، امشب هم با سه گل مغلوب تراکتور در تبریز شد تا در غیاب منصوریان، آبادانی ها همچنان روی دور باخت قرار داشته باشند. صحبت های محمد خرمگاه، مربی تیم صنعت نفت در نشست خبری پس از این بازی را در ادامه می خوانید:

 

اشتباه مال ما مربیان است

این برد را به تیم خوب تراکتور تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه تا اشتباه کردیم و سه گل خوردیم. تقریبا 70 درصد از مالکیت بازی را در اختیار داشتیم. سوار بازی بودیم ولی روی اشتباه فردی باختیم. نمی خواهیم این اشتباهات را گردن بازیکنان بیاندازیم؛ اشتباهات فردی مال ماست و ما مربیان اشتباه کردیم که بازیکن در زمین توجیه نبوده و آن اشتباهات را کرده است. امیدوارم که در بازی های بعدی بدون اشتباه باشیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

توقع چنین بازی خوبی از بچه ها نداشتیم

بازی خوبی بود. توقع چنین بازی خوبی از بچه ها نداشتیم. خیلی خوب بازی کردند ولی متاسفانه اسیر اشتباهات شدیم. فقط می توانم به تراکتور تبریک بگویم. امیدوارم که در ادامه اشتباهات فردی نداشته باشیم و بتوانیم وقتی خوب بازی می کنیم، نتیجه خوب بگیریم.


شرمنده هواداران آبادانی هستند


ما باختیم و حتما خوب نتوانستیم بازیکن را از نظر ذهنی و شرایط بازی آماده کنیم. بازی که ما 70 درصد مالکیت آن را داشتیم باختیم. شرمنده هواداران آبادانی هستند. آنها امیدوار باشند  که در آینده نتایج خیلی خوبی خواهیم گرفت.

 

خرمگاه در پایان از شرایط میزبانی هم تشکر کرده و گفت: مردم خوب تبریز و عوامل تراکتور مثل همیشه مهمان نواز بودند و شرایط میزبانی را به خوبی ادا کردند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد خرمگاه نفت آبادان تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید

سرمربی منچستریونایتد باور دارد که برونو فرناندز در این تیم خوشحال است و از حرف های او به شکل اشتباه برداشت شده است. 

طرفداری | برونو فرناندز به خبرنگاران پرتغالی گفت که پس از پایان تلاش برای قهرمانی در یورو 2024 به همراه تیم ملی کشورش، گزینه های خود را بررسی خواهد کرد. شایعات زیادی وجود دارد که نشان می دهد یونایتد حاضر است هر بازیکنی را در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب، به فروش برساند. 

بیشتر بخوانید: برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم

اریک تن هاخ که خودش آینده مشخصی در منچستریونایتد ندارد، قاطعانه می گوید که فرناندز برای فروش نیست و این بازیکن 29 ساله در اولدترافورد می ماند. او در پاسخ به صحبت های خروج فرناندز گفت:

از حرف های او بد برداشت کردید. می دانم او از حضور در اینجا بسیار خوشحال است. مسئولیت پذیری یکی از بزرگترین خصوصیاتی است که فوتبالیست های سطح بالا باید درون خودشان داشته باشند. برونو همیشه در دسترس است، هرگز بازی را (بی دلیل) از دست نمی دهد، همیشه سطح خوبی از خودش نشان می دهد و انرژی را به تیم منتقل می کند. چنین خصوصیاتی برای موفقیت ضروری هستند.

 

برونو یک مبارز واقعی است. به عنوان مثال، سال گذشته که در نیمه نهایی جام حذفی با برایتون بازی کردیم، با مچ پایی بازی کرد که به شدت مصدوم بود و باورمان نمی شد او چنین کاری کرده است. او الگوی بسیار خوبی برای سایر بازیکنان محسوب می شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • استپ کیدز سرمایه‌گذاری برای آینده بهتر کودکانمان
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد