Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به لحاظ فنی کمی بار فنی تیم باب میل من نبود.

خبرگزاری میزان - فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ‌برتر بیست‌ویکم، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

* به لحاظ فنی کمی بار فنی تیم باب میل من نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمل بر خودستایی نباشد اما پتانسیل تیم ما خیلی بالاتر از این است.

* هرچند پیروز شدیم، اما در برخی موارد توپ را از دست دادیم و این موضوع باید برای ما مهم باشد. شاید در طول ۹۰ دقیقه یک بار هم گلر ما زمین نخورد؛ غیر از یک صحنه که قصد داشت پشت دفاع را جمع کند. 

* این برد را به همه هواداران تقدیم می کنم که در این مدت همیشه حامی ما بودند. امیدوارم با دعای خیر آن‌ها در ادامه هم به پیروزی برسیم تا مقابل آن‌ها سرافراز باشیم.

* از جانب مردم آذربایجان می ‌گویم که راضی نیستیم بخاطر ورزش تعدادی از مردم در خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند و از دست بروند. تمام فوتبال به جان یک طرفدار و مردم نمی ارزد. تصمیم گیری در این خصوص را برعهده ستاد مبارزه با کرونا گذاشته ایم هرطور که صلاح است رفتار کنند.

* موضوع اینجاست که تیم ما بیشترین ضرر را می کند و حتی از پرسپولیس و استقلال هم بیشتر متضرر می شویم. تماشاگران ما برای بازی نمی آیند بلکه به عشق تیم شان وارد ورزشگاه می شوند.

* حتی اگر با تیم دوازدهم بازی داشته باشیم بازهم با عشق می آیند و طوری حمایت می کنند که انگار با صدرنشین لیگ بازی داریم. با وجود اینکه بیشترین ضرر را از این موضوع می بینیم بازهم راضی نیستیم که خطری یکی از مردم عزیز کشورمان را تهدید کند. 

* آرزو می کنم این ویروس منحوس هرچه زودتر از ایران و جهان رخت برببندد و شاهد حضور تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در ورزشگاه ها باشیم و ما هم در سایه امنیت و آرامش هواداران پرشورمان را در ورزشگاه ببینیم.

بیشتر بخوانید: جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته اول

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فیروز کریمی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بیست ویکم لیگ برتر فیروز کریمی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است