Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران با صدور حکمی دکترحسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه را با حفظ سمت بعنوان جانشین رئیس "شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور" تعیین کرد.

به گزارش برنا از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه،  دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور اسلامی ایران با صدور حکمی، در اجرای بند (١)تصویب نامه مورخ ١٣٩۴/١٢/٢٢ هیات محترم وزیران و در اجرای تبصره (١) ماده (١) آیین نامه اجرایی "شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور" مصوب ١٣٨۶/٠۶/٠٩، دکترحسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه را با حفظ سمت بعنوان جانشین رئیس "شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور" تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس جمهور کشورمان در حکم صادر شده ابراز امیدواری کرده است دکتر امیر عبداللهیان با اتکال به "خداوند متعال"  و "اهتمام به عدالت محوری"،  "روحیه انقلابی"، "مردم داری"، "پاکدستی و فساد ستیزی"، "قانون مداری"، مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور، تلاش مجدانه داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اسلامی ایران آیین نامه وزیر امور خارجه دولت مشکلات امیرعبداللهیان آیت الله رییسی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد، به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • امیرعبداللهیان بر توسعه روابط ایران و لبنان تاکید کرد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است