Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@23:32:26 GMT

نجات دلهره آور یک نوجوان از شکاف بین 2 ساختمان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۶۵۳

سخنگوی آتش نشانی تهران از نجات نوجوان ۱۲ ساله ای که پنج شنبه شب گذشته به داخل شکاف بین دوساختمان سقوط کرده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی افزود: ساعت ۲۳ و ۵۷ دقیقه پنج شنبه شب گذشته یک مورد حادثه سقوط فرد به داخل درز انقطاع بین دو ساختمان در محله مشیریه تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند. آتش نشانان طی سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده می‌کنند که یک پسر نوجوان حدود ۱۲ -۱۳ ساله در درز انقطاع بین دو ساختمان که کمی بیش از حد استاندارد و شاید ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر است سقوط کرده است. این دو ساختمان مسکونی پنج طبقه و چهارطبقه، یک طبقه به ارتفاع کمی بیش از سه متر اختلاف سطح داشتند.

سخنگوی آتش نشانی تهران با بیان این که همکاران ما طبق نشانه‌ها و اطلاعاتی که بچه های دیگر دادند و تخمین‌های درستی که زدند موفق شدند محل قرار گرفتن این نوجوان را مشخص کنند، افزود: آن ها از طبقه سوم با همکاری مالک واحد، بخشی از دیوار را شکافتند و خوشبختانه موفق شدند به گونه‌ای که هیچ آسیبی به او وارد نشود به نزدیک ترین محل آن فرد برسند و در یک عملیات بسیار حساس با حداقل آسیب دیدگی خارج شد و به آغوش خانواده بازگشت و عملیات در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی با اشاره به این که قبلا هم چنین مواردی داشته ایم که به ویژه کودکان به داخل درز انقطاع ساختمان ها سقوط کرده بودند، زیرا در برخی موارد به ویژه قدیمی‌سازها فاصله زیادی بین دو ساختمان وجود دارد، گفت: اگر چنین چیزی وجود دارد و اکنون دیگر نمی‌شود اصلاحش کرد حتما روی قسمت درز که فاصله بین دو ساختمان است با مصالح مناسب پر شود تا از افتادن افراد و حیوانات که خارج کردنشان بسیار مشکل است جلوگیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم نجات دلهره نوجوان ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم بین دو ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد

در دیداری تقریبا تشریفاتی برای ناپولی و بسیار مهم برای اودینزه، دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم کاناوارو در دقایق پایانی از این بازی به یک امتیاز رسید و شاید همین یک امتیاز در نهایت بقای آنها را تضمین کند.

طرفداری | اودینزه و ناپولی در آخرین بازی هفته به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی اودینزه و ناپولی تاریخ برگزاری: دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت 1403 (۶ می 2024) ساعت برگزاری: ۲۲:۱۵ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم فریولی؛ اودینه هفته برگزاری: هفته سی‌وپنجم سری آ، فصل 24-2023 داور: جانلوکا اورلیانو گلزنان: ویکتور اوسیمن (۵۱) / ایزاک ساکسس (۹۰+۲)

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط تعدادی از مردم غزه از روی ساختمان بماران شده / حاوی تصاویر آزاردهنده
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته