Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:05:42 GMT

امید ابراهیمی مقابل وینفرد شفر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۷۵۶

هافبک ایرانی الوکره یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل قطر اس. سی است.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الوکره که امید ابراهیمی در آن عضویت دارد، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل تیم رده نُهمی قطر اس. سی و شاگردان وینفرد شفر قرار می‌گیرد.


امید ابراهیمی که در ۶ هفته اخیر لیگ ستارگان قطر حضور ثابت در ترکیب الوکره داشته، امشب هم یکی از نفرات اصلی تیمش در دیدار با قطر اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی است.


هافبک ایرانی الوکره علاوه بر حضورش در لیگ ستارگان، دو بازی هم در این فصل در جام ستارگان قطر انجام داده که یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.


یاران ابراهیمی با سه پیروزی، دو مساوی و یک شکست در این فصل ۱۱ امتیازی و تیم چهارم جدول لیگ ستارگان قطر هستند که در صورت برتری به رده سوم می‌روند.

 


 

الوکره قطر امید ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الوکره قطر امید ابراهیمی امید ابراهیمی لیگ ستارگان ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

دیگر خبرها

  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • حزباوی جلوی چشم ابراهیمی جشن می‌گیرد
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم