Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@06:08:39 GMT

کوشکی: اخراج من سختگیرانه بود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۸۰۴

به گزارش جام جم آنلاین؛علیرضا کوشکی بعد از دیدار با هوادار تهران و برد تیمش عنوان کرد: خداراشکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و 3 امتیاز بازی را بگیریم. خوشحالم که دو پاس گل دادم. البته روی کارت قرمزی که گرفتم تیم زیر فشار رفت و خداراشکر که بچه ها زحمت کشیدند و توانستیم بازی را ببریم.


وی ادامه داد: با همدلی ای که میان کادرفنی و بازیکنان وجود دارد، امیدواریم اتفاقات بهتری نسبت به سال قبل بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هافبک پیکان درباره جوانی خودروسازان و کار کردن با مجتبی حسینی گفت: بیشتر تیم ما جوان هستند و همه نسبت به هم حس خوبی دارند. او مربی ای است که بازیکنان می توانند بهتر از سایر مربیان با او کار کنند و عملکرد بهتری هم داشته باشند. 


کوشکی درباره صحنه اخراجش از زمین افزود: در صحنه اخراج داور خیلی سختگیرانه تصمیم گرفت. او می توانست روی کارت زردهایی که داد ارفاق کند. آن کارت قرمز شرایط را بهم ریخت و باعث شد بازیکنان فشار زیادی را تحمل کنند. از همه بازیکنان ممنونم که تلاش کردند تا این برد به دست بیاید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پیکان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟

روزنامه کیهان از وضعیت پوشش دانشجویان در دانشگاه‌ها انتقاد کرد!

این روزنامه نوشت: بسیاری از دانشگاه‌های جهان حتی در آمریکا و اروپا در مورد نوع پوشش و آرایش دانشجویان قوانین سختگیرانه وضع کرده و آن‌ها را از پوشیدن لباس‌های نامتعارف و محرک یا آرایش و استفاده از وسایل زینتی غیرمعمول و حتی رفتار‌های نامتناسب با شأن دانشجویی به شدت منع نموده و بعضاً دانشجویانی که قوانین مذکور را رعایت نکنند، اخراج می‌کنند. چرا در کشور ما مسئولان ذی‌ربط تاکنون قوانین لازم در این زمینه را اجرا نمی‌کنند؟

دیگر خبرها

  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا هم برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!