Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@16:12:31 GMT

اکبر میثاقیان سرمربی پدیده شد!

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۲۸۳۹

اکبر میثاقیان سرمربی پدیده شد!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ورزش سه، او امشب در هتل دانشگاه فردوسی مشهد طی مراسمی به بازیکنان معرفی خواهد شد. رضا مهاجری امروز و در پی عدم حضور بازیکنان در تمرین از سمت خود استعفاء کرد. تیم پدیده در هفته نخست بازی ها و در دیدار با مس رفسنجان حاضر نشد و به نظر می رسد نتیجه این بازی 3-0 به سود تیم مس اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده مشهد در بازی بعدی میزبان نفت مسجد سلیمان است. 

اکبر میثاقیان که بارها و بارها در تیم های مشهدی در راس کادر فنی حضور داشته و موفقیت های متعددی را به نام خود ثبت کرده این بار در حالی هدایت تیم پدیده مشهد را برعهده می گیرد که این تیم بحرانی ترین روزهای خود را سپری می کند و بدون شک کار سختی پیش رو خواهد داشت. او در آخرین فعالیت مربیگری اش فصل گذشته مدیریت فنی تیم خوشه طلایی را در لیگ یک و در هفته های پایانی بر عهده گرفت.

پربیننده ترین گل های پورتو به توندلا توسط مهدی طارمی + فیلم مهاجم ایرانی آقای گل پرتغال + عکس علی دایی: زندگی مرفه حق من است حضور ابراهیم رییسی در ورزشگاه آزادی + فیلم سردار آزمون بهترین بازیکن شب پرگل زنیت شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اکبر میثاقیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پیکان تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه پاس برگزار شد.

* مدیران باشگاه پیکان در ابتدای این دیدار از زحمت‌های مجتبی حسینی سرمربی پیشین خود که در حال حاضر هدایت آلومینیوم را بر عهده دارد با اهدای یادبودهایی تقدیر کردند.

* بارش شدید باران در جریان این بازی بارها باعث سرنگونی بازیکنان دو تیم شد. مجتبی حسینی از بازیکنان خود خواست با آرامش بیشتری بازی کند تا دچار مصدومیت نشوند.

* پیراهن دوم آلومینیوم به رنگ صورتی بود که در این بازی بر تن کرده بودند تا نگاه‌ها را به خود معطوف کنند.

* رنگین کمان زیبایی در آسمان تهران نقش بسته بود که نگاه ذخیره‌های پیکان را نیز به خود جلب کرد.

* عنایتی در اواخر نیمه اول از عملکرد خز حمله خود چندان راضی به نظر نمی‌رسید.

کد خبر 6098586

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • انتقاد اوزونیدیس از هواداران: شما باید حامی بازیکنان باشید نه انتقادکننده
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود