Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته دیدار ال کلاسیکو میان تیم های بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و آبی اناری ها این بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کردند.

در این بازی در حدود ۸۶ هزار و ۴۲۲ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت که پس از شیوع ویروس کرونا و تاحدودی فروکش شدن این بیماری، یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه فهرستی از پرتماشاگرترین دیدارهای فوتبال پس از فروکش شدن پاندمی کرونا منتشر شده است.

دیدار ال کلاسیکو بدون شک پرتماشاگرترین بازی محسوب شد و در رده دوم به بازی منچستر یونایتد مقابل ویارئال در ورزشگاه اولدترافورد اختصاص دارد. در این بازی ۷۳ هزار و ۱۳۰ تماشاگر حضور داشتند.

جایگاه سوم هم به دیدار تیم های منچستر یونایتد باز می گردد. دیدار این تیم مقابل اورتون ۷۳ هزار و ۱۲۸ تماشاگر داشت.

نکته جالب اینکه در میان ۱۰ بازی پرتماشاگر، ۸ بازی در اولدترافورد و به میزبانی منچستر یونایتد برگزار شده است.

در دیدار شب گذشته منچستر یونایتد مقابل لیورپول هم بیش از ۷۳هزار تماشاگر در اولدترافورد حضور داشتند که البته شیاطین سرخ با ۵ گل تحقیر شدند.

*فهرست بازی های پرتماشاگر به شرح زیر است:

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد