Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه اول تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد بهبود قابل توجه توان پدافندی سوریه می‌تواند دامنه فعالیت جنگنده‌های اسرائیلی را به شدت محدود کند.

به گزارش مشرق، کان شبکه اول تلویزیون اسرائیل در گزارشی دراین رابطه نوشت با اعلام یک منبع امنیتی ارتش در رابطه با واکنش سامانه‌های پدافندی مستقر در سوریه به حضور جنگنده‌های اسرائیلی برتری هوایی ارتش اسرائیل در این منطقه زیر سئوال رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه عبری زبان در گزارشی که در بخش شبانگاهی اش هم منتشر شده، تاکید کرد: اسرائیل به شدت از محدود شده شعاع حرکتی جنگنده هایش در حریم هوایی سوریه نگران است.

به گفته کارشناس این مسئله بیش از هر چیز به بهبود شرایط سامانه‌های پدافندی به ویژه سامانه‌های متحرک ساخت روسیه و ایران مربوط می‌شود که ارتش سوریه از آن استفاده می‌کند.

کارشناسان نظامی اسرائیلی به این شبکه تلویزیونی خبردادند، این تحول برنامه‌های تهاجمی اسرائیل در خاک سوریه را دستخوش تغییر خواهد کرد به نحوی که حملات هوایی علیه اهداف مختلف در سوریه دشوار خواهند شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان ارتش سوریه ارتش اسرائیل مشرق رژیم صهیونیستی پدافند سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد

اردوغان درباره قطع روابط تجاری کشورش با رژیم صهیونیستی گفت: آنکارا به پایان دادن به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری خود با اسرائیل متوسل شد، زیرا دولت یهود در حال حاضر از حمایت کل غرب، به ویژه ایالات متحده، برخوردار است تا به اقدامات نظامی خود علیه فلسطینیان در غزه ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، وزارت بازرگانی ترکیه روز پنجشنبه تایید کرد که این کشور تجارت با رژیم صهیونیستی را به طور کامل به حالت تعلیق درآورده است و این تصمیم تا زمانی که از ارسال بی وقفه کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه اطمینان حاصل نشود، لازم الاجرا خواهد بود.

اوایل روز جمعه، عمر بولات، وزیر بازرگانی ترکیه گفت که اقدامات محدودکننده تنها پس از آتش بس در غزه لغو خواهد شد.

رجب طیب اردوعان، رئیس جمهوری ترکیه درباره این تصمیم گفت: ما می‌خواستیم بدون عجله روند را ارزیابی کنیم و این گام را برداشتیم... کل غرب برای اسرائیل کار می‌کند. آنها برای اسرائیل کار می‌کنند، به ویژه ایالات متحده. همانطور که آنها سرمایه‌های خود را بسیج کردند، مردم فقیر و بدبخت فلسطین محکوم به این شدند که در برابر بمب‌های اسرائیلی بمیرند. ما نتوانستیم در مقابل این امر کاری نکنیم، بنابراین گام‌هایی برداشتیم و این در را بستیم.

بر اساس آمار تجارت خارجی ترکیه که توسط اسپوتنیک تحلیل شده است، این کشور در سال ۲۰۲۳ به ارزش ۵.۴ میلیارد دلار کالا به اسرائیل صادر و ۱.۶ میلیارد دلار کالاهای اسرائیلی وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوغان میزان تجارت پایان یافته ترکیه با رژیم صهیونیستی را ۹.۵ میلیارد دلار اعلام کرد
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان