Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین ضیاییT سرمربی قدیمی فوتبال ایران به انتقادات متعدد علیه سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان واکنش نشان داد

محمدحسین ضیایی به حمایت از اسکوچیچ پرداخته است.

به گزارش طرفداری، گفتگوی محمدحسین ضیایی با رسانه طرفداری را می خوانید:

من بسیار متعجب هستم چرا بسیاری از کارشناسان و همکاران من شمشسر را به روی اسکوچیچ از رو بسته اند، از رییس گرفته تا مدیر و کارشناس و مربی همه می گویند عملکرد اسکوچیچ خوب نیست، یادمان رفته تا همین 4 ماه قبل کاسه چه کنم به دست گرفته بودیم؟ حالا که تیم ملی نجات پیدا کرده همه انتقاد می کنیم و ساز مخالف کوک می کنیم؟

خدا راشکر کنیم

بیایید کم خدارا شکر کنیم که فوتبال کشورمان تا حدودی نجات پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یادتان هست می گفتند کی روش برود این تیم نیاز به مربی ندارد و همین طور خوب بازی می کند؟ چه شد؟ وقتی که او رفت و ویلموتس آمد که به عراق و بحرین باختیم، چرا حداقل به اندازه نتایجی که اسکوچیچ گرفته است به او احترام نمی گذارید؟

تیم ملی هشت سال با کی روش بود

روزگاری انتقاد می کردیم که کی روش برای همه تعیین تکلیف می کند، شاید حق ما این بود که کی روش همه کاره فوتبال ما باشد، من هم قبول دارم تیم ملی ما در جام جهانی 2018 شاید از تیم امروز بهتر کار می کرد اما در آن زمان تیم ملی فوتبال کشورمان هشت سال با کی روش کار کرده بود و امروز این تیم یک سال با اسکوچیچ کار کرده است و به نظر من اسکوچیچ بعد از یک سال هم بهتر و هم موفق تر از کی روش بوده است.

مگر برانکو سرمربی بزرگی بود؟

من از برخی تعجب می کنم چرا از خوشحالی مردم خوشحال نمی شوند و مدام می گویند اسکوچیچ مربی بزرگی نبوده است، خوب نبوده باشد، مگر برانکو وقتی سرمربی تیم ملی ما شد سابقه سرمربیگری داشت؟ همین خادم الشریعه در تیم ملی فوتسال این همه مورد هجمه بود اما همین مرد باعث شد این همه از افتخارات فوتسال لذت ببریم، بیاییم و کمی منطقی تر باشیم.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی شیراز میزبان گل گهر سیرجان از ساعت ۱۸ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بود که نیمه نخست این دیدار با تک گل مهاجم گل گهر به پایان رسید.

سعید سحرخیزان (۲۷) برای میهمان سیرجانی گلزنی کرد.

کد خبر 6089300

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • حواشی فوتبال جهان
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)