Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه منچستریونایتد با سرمربی فصل پیش اینترمیلان ارتباط برقرار کرده است.

به گزارش ایلنا، آینده اوله گونار سولسشیر به عنوان سرمربی منچستریونایتد تحت تاثیر شکست سنگین مقابل لیورپول قرار گرفته است و اکنون سرمربی فصل پیش اینتر میلان به عنوان گزینه جانشینی این سرمربی نروژی مطرح شده است.

در همین راستا اسکای ایتالیا گزارش می‌دهد که منچستریونایتد با آنتونیو کونته تماس اولیه برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آینده سولسشیر فعلا نامشخص است و به نظر می‌رسد به زودی وضعیت او مشخص می‌شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد آنتونیو کونته آنتونیو کونته منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست

تیاگو موتا احتمال جدایی از بولونیا را رد نکرد

طرفداری | تیاگو موتا با عملکرد درخشان خود روی نیمکت بولونیا، به گزینه‌ای محبوب برای باشگاه‌های مطرح سری آ تبدیل شده‌است. یوونتوس و میلان که هر دو به احتمال زیاد، سرمربیان فعلی خود را در پایان فصل اخراج خواهند کرد، به تیاگو موتا علاقه دارند و می‌خواهند این سرمربی جوان را به خدمت بگیرند.

تقلید از آلونسو یا رفتن به تیمی دیگر؟

با وجود علاقه روسونری و بیانکونری، برخی خبرگزاری‌ها مدعی شدند تیاگو موتا می‌خواهد از سیاست ژابی آلونسو تقلید کرده و بولونیا بماند. آلونسو با وجود دریافت پیشنهاد از بایرن مونیخ و لیورپول، تصمیم گرفت به همکاری با بایرلورکوزن ادامه دهد.

در کنفرانس خبری پس از جدال با تورینو (با تساوی ۰-۰)، از تیاگو موتا راجع به آینده خود و همچنین احتمال تقلید از ژابی آلونسو سوال شد که سرمربی ایتالیایی اینگونه پاسخ داد:

ژابی برای ماندن در بایرلورکوزن دلایل خاص خودش را داشت. آینده من فعلا مهم نیست. در حال حاضر، تنها روی بازی های پایانی فصل متمرکز هستیم و در زمان مناسب بر سر اینکه می‌خواهیم به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم یا خیر، بحث خواهیم کرد. من همیشه می‌خواهم بهترین‌ها برای بولونیا رقم بخورد.

 

گفتنی است قرارداد تیاگو موتا با بولونیا در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید. تیم تحت هدایت موتا با عملکردی شگفت‌انگیز، خود را به رتبه چهارم جدول سری آ رسانده و از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم