Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل‌های مردم نهاد سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سازمان‌های مردم نهاد بهترین نماد مشارکت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مردمی و مشارکت اجتماعی اساس توسعه پایدار است افزود: باید به فعالیت سمن‌ها نظارت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق توسعه جامعه به تقویت هرچه بیشتر سمن‌ها نیاز است و نظارت و حمایت دستگاه‌های تخصصی و مبادی ذیربط موجب تقویت سمن‌ها شده و باعث می‌شود تا از محدوده فعالیت خود خارج نشوند.

وی با بیان اینکه این سال‌ها تلاش شده تا زمینه اعتماد متقابل دولت و تشکل‌های اجتماعی فراهم شود تصریح کرد: سمن‌ها ظرفیت بسیار مناسبی برای ارائه خدمات اجتماعی فرهنگی و زیست محیطی بهداشت درمان عمران و آبادانی است و برای ارائه خدمات بهتر باید تخصصی شدن به عنوان محور فعالیت سمن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان سازمان مردم نهاد سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه