Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان استفانو پیولی اگر می خواهند خودشان را در رده اول جدول سری آ ببینند، باید روند پیروزی های شان را ادامه دهند

در هفته دهم فصل 22-2021 سری آ ایتالیا، تیم های میلان و تورینو مقابل یکدیگر قرار می گیرند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی میلان و تورینو:

اطلاعات بازی میلان و تورینو تاریخ برگزاری: یکشنبه، 2 آبان 1400 (24 اکتبر 2021) ساعت برگزاری: 22:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سن سیرو، میلان هفته برگزاری: هفته دهم سری آ، فصل 22-2021 داور: جانلوکا اورلیانو بررسی وضعیت تیم های میلان و تورینو میلان در این فصل خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی، ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیم استفانو پیولی هماهنگی و صلابت خاصی از خود نشان داده و آن ها در سری آ غیر از بازی سخت مقابل یوونتوس، توانسته اند بقیه حریفان را شکست دهند و مقابل تورینو هم همین هدف را خواهند داشت. با وجود پیروزی سخت و طاقت فرسا مقابل بولونیا، میلان می خواهد تورینوی سخت کوش را هم شکست دهد تا از رقابت با ناپولی عقب نماند و حتی بتواند از این تیم پیشی بگیرد. با این حال رویارویی با تورینو کار آسانی نخواهد بود. تیم ایوان یوریچ حتی در بازی هایی که شکست خورده، حریفی دست و پا بسته نبوده و تیم مقابل خود را با تمام توان اذیت کرده است. تورینوی یوریچ که توانایی بالایی در پرسینگ دارد، سعی در خسته کردنِ میلانی که مقابل بولونیا انرژی زیادی صرف کرد و بازی های زیادی انجام داده، خواهد داشت. رویارویی با تورینو در سن سیرو چالش آسانی برای روسونری نخواهد بود اما آمار و ارقام نشان می دهد که غیر از سال 2019، میلان مقابل تورینو طی سالیان اخیر چندان به دردسر نیفتاده است.  اخبار بازی میلان و تورینو پیولی: برای حرف زدن از قهرمانی خیلی زود است؛ در دیدار با پورتو باید بهتر بازی می کردیم ترکیب احتمالی میلان و تورینو (اسکای ایتالیا)

میلان (1-3-2-4): تاتاروشانو | کالابریا، توموری، رومانیولی، بالو توره | تونالی، بن ناصر | سالماکرز، کرونیچ، رافائل لیائو | ژیرو

تورینو (1-2-4-3): وانیا میلینکوویچ ساویچ | کوفی جیجی، برمر، بونجورنو | سینگو، لوکیچ، پوبگا، آینا | لینتی، برکالو | سانابریا

غایبان میلان و تورینو

میلان: مایک منیان، الساندرو پلیتزاری، الساندرو فلورنتزی، فرانک کسیه، جونیور مسیاس، سامو کاستیخو، آنته ربیچ (مصدوم) براهیم دیاز (قرنطینه)

تورینو: کریستین آنسالدی، رولاندو ماندراگورا، سیمونه وردی، مارکو پیاتسا، سیمونه ادرا (مصدوم)

جایگاه میلان و تورینو در جدول رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 2 میلان 8 1 - 22 9 13 25 12 تورینو 3 2 4 12 10 2 11 رویارویی های پیشین میلان و تورینو

 

میلان و تورینو طی 120 سال اخیر، تاکنون 150 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که میلان 62 بار و تورینو 33 بار پیروز شده اند؛ 55 بازی هم با نتیجه تساوی تمام شده است. 

نکات آماری بازی میلان و تورینو میلان سه بازی قبلی اش مقابل تورینو در سری آ را پیروز شده که در این سه بازی، ده گل زده و گلی نخورده است تورینو در 48 رویارویی اخیر مقابل میلان در سری آ فقط سه بار پیروز شده که دو تای آن ها در سال 2019 رقم خورده است میلان در 52% بازی های خانگی اش مقابل تورینو کلین شیت کرده است؛ آخرین گل تورینو در سن سیرو به 2016 بر می گردد میلان 5 بازی قبلی اش در سری آ را برده است؛ پیش تر آن ها طی جولای تا اکتبر 2020، 6 بازی متوالی را برده بودند میلان تمام بازی های خانگی این فصلش در سری آ را برده است (4 بازی)؛ پیش تر کلارنس سیدورف در 2014، میلان را در 5 بازی خانگی متوالی پیروز کرده بود  پیش بینی سمپره میلان

میلان 2-0 تورینو

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس بیانیه آشفته فدراسیون در خصوص VAR / پاسخ طرفداری به ابهامات مطرح شده فدراسیون با نامه AFC حقیقت را لو داد؛ VAR برای ایران الزامی نبود امضا دادن اوله گونار سولسشر به هواداران منچستریونایتد پس از شکست خانگی 5-0 مقابل لیورپول / فیلم وضعیت متفاوت سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش پس از گل پنجم لیورپول به منچستریونایتد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی میلان و تورینو مقابل تورینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا