Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@02:18:47 GMT

میوه‌ سمی شبیه به سیب جان دو کودک را گرفت! +عکس

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۷۱۳

میوه‌ سمی شبیه به سیب جان دو کودک را گرفت! +عکس

به گزارش elbalad، یک میوه مسموم باعث شد که دو کودک با خوردن آن جانشان را از دست بدهند. این میوه از درختی در خانه مادربزرگ این دو کودک آویزان شده بود و آن‌ها برای خوردن این میوه وسوسه شدند. این دو کودک بر اثر خوردن این میوه سمی که به اشتباه تصور می‌کردند سیب است، جان باختند.

این خواهر و برادر که به ترتیب سه و پنج ساله بودند پس از خوردن میوه‌ها در باغ مادربزرگشان مسموم می‌شوند و پس از چند ساعت شروع به استفراغ شدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخت کوچک که در زبان محلی به «pola de toro» یا «huevo de toro» معروف است در روستای مونتسیتو در شهر ریو د ارو، کلمبیا واقع شده بود.

خبرگزاری‌های محلی گزارش داده اند که خانواده این بچه‌ها در هنگام مرگشان در ونزوئلا حضور داشتند. همسایه آن‌ها گفت: بچه‌ها فکر می‌کردند که این میوه‌های سمی سیب هستند و به همین خاطر آن‌ها را خوردند.

بر اساس دیگر اخبار محلی، این خواهر و برادر پس از انتقال به بیمارستان، دو روز در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشتند و دختر بچه در اتاق مراقبت ویژه جانش را از دست می‌دهد. والدین این کودکان تصمیم گرفتند از اداره کل کلمبیا کمک بگیرند تا تنها فرزند باقی مانده خود را به بیمارستان مجهزتری منتقل کنند. اگرچه این انتقال صورت گرفت، اما پسر بچه نیز در راه انتقال به بیمارستان دچار حمله قلبی شد و جان باخت.

منبع: فردا

کلیدواژه: دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل

مقامات محلی برزیل اعلام کردند حادثه آتش‌سوزی در ساختمان هتلی که از آن به عنوان پناهگاه موقت بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، جان دست ۱۰ نفر را گرفت.

به گزارش ایسنا، این حادثه صبح امروز (جمعه) به وقت محلی در ساختمانی سه طبقه در شهر «پورتو آلگره» که پیش‌تر هتل بود اما اخیرا به عنوان محلی برای اسکان بی‌خانمان‌ها استفاده می‌شد، رخ داده است.

مقامات اورژانس فوت ۱۰ نفر را تایید کرده و گفته‌اند که این ساختمان بدون مجوز قانونی مورد استفاده قرار گرفته بود.

به گزارش یاهو نیوز، چندین مصدوم نجات یافته و به بیمارستان منتقل شده‌اند اما تعداد دقیق آنها ذکر نشده است. همچنین در گزارش رسانه‌های محلی تعداد مجروحان ۱۱ نفر اعلام شده که حال برخی از آنها وخیم است.

حدود سه ساعت نیز طول کشیده است تا آتش نشانان حریق را مهار کنند.

تحقیقات روی جزئیات حادثه و علت اصلی وقوع حریق آغاز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • حذف انتقال محلی مالاریا در خوزستان در ۱۰ سال اخیر
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • چگونه داروی تلخ به کودک بدهیم؟ از گول زدن حس چشایی تا مذاکره با کودک!
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه