Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@19:36:31 GMT

روشی برای خروج از حساب کاربری واتس‌اپ

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۳۹۲۳

کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با استفاده از روشی ساده از حساب کاربری خود در فضا‌های متفاوت خارج شوند.

خبرگزاری میزان _ آنا نوشت: کاربرد متنوع و گسترده شبکه‌های اجتماعی موجب شده در طول روز کاربران ساعت‌ها از این برنامه‌ها استفاده کرده و فعالیت‌های گوناگونی را در آن‌ها انجام دهند. از همین رو کاربران انواع شبکه‌های اجتماعی در محل کار خود، منزل یا هر مکان دیگری این اپلیکیشن‌ها را در دستگاه‌های مختلفی نصب و اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این برنامه‌های روی دستگاه‌های مختلف می‌تواند ایمنی حریم خصوصی کاربران را کاهش داده و موجب نفوذ هکر‌ها به حساب آن‌ها شود. در ادامه روشی برای خروج از حساب کاربری واتس‌اپ را بیان می‌کنیم:

احتمالاً بسیاری از کاربران اپلیکیشن واتس‌اپ این برنامه را علاوه بر گوشی خود در دستگاه‌های دیگری نیز نصب و اجرا می‌کنند. به عنوان مثال زمانی که برای انجام پروژه‌ای به مکانی غیر از محل کار خود می‌روید برنامه واتس‌اپ را در رایانه موجود در آن مکان اجرا کرده و وارد حساب کاربری خود می‌شوید، اما پس از اتمام کارتان فراموش می‌کنید از حساب کاربری خود خارج شوید. در چنین حالتی کاربران دیگر در صورت برقراری اتصال بین آن برنامه‌های واتس‌اپ گوشی و رایانه می‌توانند پیام‌های شما را بخوانند. از همین رو توصیه می‌شود پس از اتمام فعالیت در واتس‌اپ از طریق برنامه این پیام‌رسان در گوشی خود به قسمت linked devices رفته و دستگاه‌هایی را که برنامه روی آن‌ها در حال اجرا است مشاهده و با لمس هر کدام از آن‌ها گزینه log out را بزنید.

بیشتر بخوانید: چگونه تصحیح خودکار صفحه کلید اندروید را غیرفعال کنیم؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: شبکه های اجتماعی واتس اپ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی واتس اپ شبکه های اجتماعی حساب کاربری واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است