Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  حامد لک یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در فصل گذشته بود. دروازه بانی که از ماشین سازی تبریز آمد و در جمع سرخپوشان درخششی بالاتر از حد تصور داشت.

مهدی رسول پناه و یحیی گل محمدی در خصوص جذب این بازیکن به شدت تحت فشار بودند اما حامد در لیگ قهرمانان نشان داد انتخاب باشگاه درست بوده و این بازیکن با بیشترین کلین شیت موفق شد تیمش را در مسیر کسب قهرمانی لیگ بیستم و همچنین رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد لک در پایان این فصل به اتمام می رسد، قراردادی که برای فصل اول کمتر از دو میلیارد تومان و برای فصل دوم یعنی لیگ جاری، دو میلیارد تومان منعقد شده بود.

حالا این بازیکن با توجه به رشد غیرقابل تصور قرارداد بازیکنان به خصوص دروازه بان ها در لیگ برتر، خواهان افزایش قرارداد خود شده است.

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر به خبرورزشی گفت: در راستای تمدید با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است، با لک هم وارد مذاکره شده ایم اما او می گوید تمدید می کند و مشکلی نیست اما با این مبالغی که در قرارداد دو فصل اخیرش درج شده، حتی حاضر به مذاکره هم نیست و به بالطبع انتظار رقم بالاتری را دارد.

بد نیست بدانید رقم جابجایی یا حتی تمدید قرارداد برخی از دروازه بان ها در لیگ بیست و یکم به بالاترین حد خود رسیده است.

در لیگ این فصل، چند دروازه بانان خارجی وارد باشگاه ها شده اند که گفته می شود قراردادشان بیش از ۱۲ میلیارد تومان بوده و همچنین برخی دروازه بان های داخلی با قراردادهای ۱۱ تا ۱۴ میلیارد تومانی در باشگاه های خود مشغول بازی هستند.

شایعاتی در خصوص این ارقام باعث شده تا لک نیز هوایی شود و به دنبال عقد قراردادی با رقم های بالاتر باشد.

البته باید دید در نهایت تصمیم مجید صدری سرپرست باشگاه در این مورد چه خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس حامد لک خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029