Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@19:01:52 GMT

واردات واکسن هلال احمر ۱۰۰ میلیون دُزی شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۴۲۱۴

واردات واکسن هلال احمر ۱۰۰ میلیون دُزی شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با ابراز خرسندی از ۱۰۰ میلیونی شدن واردات واکسن کرونای این جمعیت گفت: خوشبختانه با خوش قولی مسئولان صلیب سرخ کشور چین و همکاری خوب بین دستگاهی در ایران با نظارت معاون اول رئیس جمهور، ۶ میلیون دُز واکسن سینوفارم دیگر هم وارد کشورمان شد و مجموع واردات واکسن هلال احمر را به بیش از ۱۰۰ میلیون دُز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون ۱۰۰ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

همتی با بیان اینکه روند واردات واکسن در بهترین حالت پیش می‌رود گفت: هلال‌احمر آماده است به هر میزانی که وزارت بهداشت اعلام کند و نیاز کشور تشخیص داده شود واکسن وارد کند.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر تزریق دُز یادآور برای ایمنی بیشتر اظهار کرد: هم زمان با تزریق دز اول و دوم، دُز بوستر یا یادآور برای کادر درمان و گروه‌های خاص تزریق می‌شود و بر اساس آنچه که وعده داده شده تا اوایل آذر ماه به ایمنی جمعی یعنی ۷۵ درصد واکسیناسیون جمعیت می‌رسیم و این مهم با واردات خوب واکسن خارجی در کنار تولیدات داخلی به زودی محقق خواهد شد.

به گفته‌ی دکتر همتی کماکان فعالیت‌های این جمعیت برای مقابله با کرونا ادامه دارد که تداوم غربالگری در مرزها، راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون، تقویت بانک امانات پزشکی و همکاری خیرین با هلال‌احمر در این زمینه از جمله اقدامات مهم به شمار می‌آید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم هلال احمر واکسن کرونا واردات واکسن سینوفارم ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم واردات واکسن ۱۰۰ میلیون هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین

علیرضا جاهد معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) مختص دانش آموزان دوره دوم ابتدایی با همکاری آموزش و پرورش در قالب آموزش مهارت‌های تخصصی، سطح آمادگی و تاب آوری دانش آموزان را در مواجهه با حوادث طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد.

وی افزود: طرح ماهر در رابطه با آشنایی با جمعیت هلال احمر، حفظ خونسردی در حوادث، آشنایی با شماره‌های اضطراری، آشنایی با نقاط امن و نحوه پناه گیری و خروج ایمن می‌باشد که تا پایان سال تحصیلی با همکاری و تلاش آموزش و پرورش در تمامی مدارس دوره دوم ابتدایی اجرا خواهد شد.

جاهد ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی سند تحول بنیادین، مهارت آموزی و مهارت افزایی است که طرح ماهر (مهارت آموز هلال احمر) به این مهم جامه‌ی عمل می‌پوشاند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: در این دوره آموزش دو ساعته دانش آموزان به همراه اولیاء خود سرفصل‌های آموزشی را فرا می‌گیرند و در مقابل حوادث ایمن می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند