Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین اشرفی کارگردان نمایش «خاطرات خانه‌ای که…» که به تازگی اجرای خود را در تماشاخانه سرو به پایان رسانده است، به خبرنگار مهر گفت: نمایش «خاطرات خانه‌ای که…» که اجرای خود را از اوائل تیرماه در تماشاخانه سرو آغاز کرده بود یکشنبه دوم آبان ماه به کار خود پایان داد. البته نمایش به دلیل گسترش کرونا مدتی متوقف شد و از ۲ هفته قبل مجدداً اجرای خود را از سر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره استقبال از نمایش عنوان کرد: به دلیل شرایط موجود استقبال خیلی رضایت بخش نبود اما چون در روزهای پایانی شاهد استقبال بیشتری از جانب مخاطبان بودیم به نظر می‌رسید اگر امکان تمدید اجرا وجود داشت کار نسبت به اوائل اجرا بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گرفت اما گروه دیگر امکان ادامه اجراها را نداشت و از طرف دیگر خود من نیز درگیر ضبط فیلم تئاتر بودم.

اشرفی در پایان با اشاره به ضبط فیلم این نمایش یادآور شد: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس قرار است نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت را برای تبدیل به فیلم‌تئاتر ضبط کند که کار ما نیز یکی از همین آثار است. ضبط این نمایش امروز ۴ آبان ماه انجام می‌گیرد که به احتمال زیاد از طریق تلویزیون تئاتر ایران پخش خواهد شد.

«خاطرات خانه‌ای که …» یک ساعت آخر زندگی یک خانواده ۵ نفره کرمانشاهی را به تصویر می‌کشد که براثر بمباران ۴ نفر از آنها کشته می‌شوند و یک نفر باقی مانده سال‌ها خاطرات و غم دوری بقیه اعضای خانواده را با خود به دوش می‌کشد. این خانواده روزگار خوشی را در کنار هم سپری می‌کنند، آنها در التهاب روزهای جنگ در کنار هم جمعه‌ها ناهار کباب می‌خورند تا این‌که در یکی از همین جمعه‌ها بمب جنگنده‌های بعثی روی سر آنها هوار می‌شود...

کد خبر 5335621 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: امین اشرفی تماشاخانه سرو فیلم تئاتر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فیلم کوتاه موسیقی نواحی جشنواره فیلم کوتاه تهران جشنواره موسیقی نواحی ایران تئاتر ایران سریال ایرانی برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما پروین بهمنی سازمان سینمایی محمد خزاعی اسکار جایزه سینمایی خاطرات خانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

محمدرضا عطایی‌فر کارگردان نمایش به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران کمدی-درام «توقف اتانازی» عصر روز گذشته (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب صباحی، حسین کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان تیرانداز، آناهید ادبی، علی حیدری، محمد مغانی، محمدرضا معصومی، سارا واحدنوعی، سهراب گلدره، علیرضا عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روز‌های پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعداز ظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران