Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان سفر یک مقام اماراتی به سرزمین های اشغالی، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به همتای اماراتی خود وعده همکاری داد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به همتای اماراتی خود وعده همکاری داد.

این وعده در جریان بازدید ژنرال «ابراهیم ناصر محمد علوی»، فرمانده نیروی هوایی امارات متحده عربی از سرزمین‌های اشغالی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: امارات و بحرین جاده صاف‌کن عادی‌سازی روابط عربستان و اسرائیل

«ابراهیم ناصر محمد علوی»، فرمانده نیروی هوایی امارات متحده عربی به مناسبت برگزاری رزمایش چند ملیتی به نام «پرچم آبی» عازم سرزمین‌های اشغالی شده است و «آمیکام نورکین»، همتای صهیونیستی وی به همین مناسبت در توئیتی نوشت: «این یک روز واقعاً تاریخی با اهمیت فوق العاده برای آینده همکاری بین نیروهای هوایی ماست.»

بیشتر بخوانید: شروط جدید عربستان برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی

مقامات اماراتی در سیزدهم اوت سال ۲۰۲۰ میلادی (۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹) با نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین و مبارزه برحق آنها و پشت پا زدن به آرمان‌های جهان اسلام در سایه دولت وقت آمریکا به ریاست «دونالد ترامپ» توافقنامه سازشی را با رژیم صهیونیستی به منظور عادی سازی روابط امضا کردند که صهیونیست‌ها آن را توافق آبراهام نامیدند.

امارات سومین کشور جهان عرب بعد از مصر و اردن بود که به ترتیب در سالهای ۱۹۷۹ و ۱۹۹۴ میلادی توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند؛ کاری که جهان اسلام آن را خیانت به آرمان‌های ملت فلسطین و مسائل برحق جهان اسلام توصیف کرد.

امارات با امضای توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی اولین کشور عرب حوزه خلیج فارس بود که چنین اقدامی را مرتکب شد.

ابوظبی با این کار دست به دامن رژیم صهیونیستی شد تا به اصطلاح امنیتش را تأمین کند؛ به جای آنکه در همراهی با سایر کشورهای منطقه خلیج فارس یک مکانیزم امنیت دسته جمعی را در دستور کار قرار داده و ایجاد کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی نیروی هوایی فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بذرپاش عازم ابوظبی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات شامگاه سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) ماه عازم ابوظبی شد تا در اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی حضور یابد.

اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور و بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ابوظبی برگزار می‌شود.

آخرین اجلاس این کمیسیون در فروردین ۱۳۹۳ برگزار شده است. این نشست پس از گذشت ۱۰ سال؛ به‌منظور توسعه همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و حمل‌ونقلی (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ترکیبی) برگزار خواهد شد.

علاوه بر حوزه‌های اشاره شده، توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی به ویژه کریدور شمال- جنوب به منظور ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این نشست قرار دارد.

پیش‌بینی می‌شود در این اجلاس دو سند همکاری توسط رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور به امضا برسد.

شایان ذکر است در حاشیه اجلاس موصوف، همایش تجار، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بخش‌های خصوصی دو کشور نیز در حاشیه کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور برگزار خواهد شد.

در این نشست تجار و کار آفرینان ایرانی و اماراتی با همتایان خود به‌صورت رو در رو مذاکره خواهند کرد.

همچنین تعدادی از متخصصان حوزه تجاری و سرمایه گذاری در خصوص توسعه فضای کسب و کار دو کشور و قوانین و مقررات حاکم بر سرمایه‌گذاری و تجارت و فرایندهای مربوطه مبادرت به سخنرانی خواهند کرد.

کد خبر 6093590 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود