Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:45:52 GMT

محموله جدید واکسن کرونا رسید

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۴۲۹۰

محموله جدید واکسن کرونا رسید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،   همتی رییس جمعیت هلال احمر با ابراز خرسندی از ۱۰۰ میلیونی شدن واردات واکسن کرونای این جمعیت گفت: خوشبختانه با خوش قولی مسئولان صلیب سرخ کشور چین و همکاری خوب بین دستگاهی در ایران با نظارت معاون اول رییس جمهور، ۶ میلیون دُز واکسن سینوفارم دیگر هم وارد کشورمان شد و مجموع واردات واکسن هلال احمر را به بیش از ۱۰۰ میلیون دُز رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور کلی این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون ۱۰۰ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

کریم همتی با بیان اینکه روند واردات واکسن در بهترین حالت پیش می‌رود گفت: هلال‌احمر آماده است به هر میزانی که وزارت بهداشت اعلام کند و نیاز کشور تشخیص داده شود واکسن وارد کند.

رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر تزریق دُز یادآور برای ایمنی بیشتر اظهار کرد: هم زمان با تزریق دز اول و دوم، دُز بوستر یا یادآور برای کادر درمان و گروه‌های خاص تزریق می‌شود و براساس آنچه که وعده داده شده تا اوایل آذر ماه به ایمنی جمعی یعنی ۷۵ درصد واکسیناسیون جمعیت می‌رسیم و این مهم با واردات خوب واکسن خارجی در کنار تولیدات داخلی به زودی محقق خواهد شد.

به گفته‌ی همتی کماکان فعالیت‌های این جمعیت برای مقابله با کرونا ادامه دارد که تداوم غربالگری در مرزها، راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون، تقویت بانک امانات پزشکی و همکاری خیرین با هلال‌احمر در این زمینه از جمله اقدامات مهم به شمار می‌آید.

پربیننده ترین ۵ راز طلایی کاهش وزن! زمان مناسب برای مسواک زدن دانشمندان به معجونی علیه پیری دست یافته‌ اند؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۸/۲)​​ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۸/۳)​​

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است