Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با صادر نشدن حکم شهردار منتخب اعضا، امروز در جلسه‌ای تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد، گفت: اجازه نمی‌دهیم حتی یک روز امور در شهرداری به تعویق بیفتد.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه دلایل وزارت کشور برای صادر نکردن حکم عباس راشاد، کم بودن سابقه مدیریتی وی اعلام شده است، اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان امیدوار بودند که حکم صادر شود ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد و امروز تصمیم‌گیری در این حوزه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، از ابتدا به‌ دنبال انتخاب فردی بود که بهترین برنامه را ارائه دهد و آقای راشاد توانست از برنامه خود به‌ خوبی دفاع کند و بر همین اساس وی با رای اکثریت به وزارت کشور معرفی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه از همان ابتدا پیگیر دریافت حکم شهردار بودیم، خاطرنشان کرد: بنا به هر دلیل این حکم صادر نشد و امروز طی جلسه‌ای اعضای شورای اسلامی شهر زنجان تصمیمات لازم را در این حوزه با نظر جمعی اتخاذ خواهند کرد و تاکید ما بر این است که هیچ خللی در امور پیش نیاید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان شهرداري شوراي شهر شورای اسلامی شهر زنجان اعضای شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد