Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "امیر امین" رزمی‌کار شایسته اهل این شهرستان در مسابقات موی تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی توانست مدال نقره را کسب کند.

 رضا زرندی گفت: مسابقات موی تای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مدت چهار روز و با حضور ۶۵۰ ورزشکار از سراسر ایران در سالن شماره ۲ دانشگاه زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ورزشکار میاندوآبی در این رقابت ها در وزن ۵۴ کیلوگرم بزرگسالان ضمن کسب مدال نقره، به اردوی تیم ملی نیز دعوت شد.

وی اظهار داشت: اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی با دعوت از نفرات اول تا سوم حاضر در رقابت های زنجان در چند مرحله و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر جهت اعزام به رقابت های جهانی که آذرماه سال جاری در تایلند برگزار خواهد شد برپا می شود.

 رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ گفت: همچنین طی مراسمی از این ورزشکار در حضور جمعی از قهرمانان و ورزشکاران رزمی شهرستان و خانواده این رزمی‌کار با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 بوکسورهای میاندوآب قهرمان مسابقات چهارجانبه شهرستان بناب شدند

زرندی اظهار داشت: بوکسورهای شایسته این شهرستان قهرمان مسابقات چهارجانبه گرامیداشت هفته ورزش و تربیت بدنی شدند.

وی با بیان اینکه مسابقات چهارجانبه بوکس در تمامی رده های سنی با حضور ۶۸ بوکسور از شهرهای میاندوآب، بناب، سقز و میانه به مدت یک روز در سالن بوکس بناب برگزار شد، گفت: در این رقابت‌ها، تیم بوکس میاندوآب به سرپرستی بهمن عزیزی مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های بناب و میانه به ترتیب دوم و سوم شدند.

کمانداران میاندوآبی در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آذربایجان غربی خوش درخشیدند

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ اظهار داشت: مسابقات آزاد تیراندازی با کمان قهرمانی استان در رده سنی بزرگسالان و مسابقات انتخابی استعدادهای برتر جوانان و نوجوانان دختران و پسران استان در سه رشته "ریکرو"، "کامپوند" و "سنتی" در ورزشگاه ۶ هزار نفری الغدیر ارومیه برگزار شد.

زرندی با بیان اینکه در پایان این رقابت ها کمانداران میاندوآب در رده جوانان و نوجوانان انتخابی استعدادهای برتر توانستند به مقام‌های مختلفی دست پیدا کنند گفت: در بخش دختران آنیتا هوشیار مقام اول، در بخش پسران صدرا کیوان مقام اول، رضا قلیزاده مقام دوم و امیر رضا حاجی زاده مقام سوم را کسب کردند.

وی افزود: مدال آوران شایسته این شهرستان در این رقابت ها توانستند سهمیه شرکت در مسابقات استعدادهای برتر کشور را نیز کسب کنند.

شطرنج باز ۱۱ ساله میاندوآبی قهرمان مسابقات بزرگسالان آذربایجان غربی شد

رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب‌ همچنین ادامه داد: "عرشیا علاقمند" پدیده نوجوان و ۱۱ ساله میاندوآبی قهرمان بلامنازع مسابقات شطرنج بزرگسالان آذربایجان غربی شد.

زرندی افزود: مسابقات شطرنج سریع رده سنی آزاد در ۹ دور به روش سوئیسی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور ۴۲ بازیکن از شهرهای استان های آذربایجان غربی و شرقی در ورزشگاه الغدیر ارومیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت‌ها "علاقمند" نابغه شطرنج میاندوآب توانست به مقام قهرمانی دست یابد، گفت: این مسابقات جهت محاسبه درجه بین المللی به فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) ارسال خواهد شد.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس فدراسیون تیراندازی میاندوآب موی‌تای شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس فدراسیون تیراندازی اردوی تیم ملی فدراسیون بوکس فدراسیون تیراندازی میاندوآب موی تای شطرنج رقابت ها آذربایجان غربی برگزار شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی