Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهنام خسروی رئیس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت، فعالیت واحد‌های استخراج رمزارز که به سبب کمبود انرژی برق از خردادماه متوقف شده بود، همچنان تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تعداد مجوز‌های صادر شده استخراج رمزارز در استان را ۷۲ مورد اعلام کرد و گفت: در همین راستا ۵۰ قطعه زمین در دو شهرک صنعتی دستگرد و تشنیز به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۱۱ دستگاه ماینر قاچاق در سامان

خسروی، ثبت ماینر (دستگاه استخراج رمزارز) در سامانه بهین‌یاب را از دیگر شرایط استخراج رمزارز عنوان کرد و افزود: علاوه‌بر دریافت مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت، کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند باید دستگاهی را که اقدام به خرید یا فروش آن می‌کنند در سامانه بهین‌یاب ثبت شده باشد و یا دارای برگه سبز از گمرک باشند.

او ادامه داد: دستگاه‌هایی که در سامانه بهین‌یاب ثبت نشده و یا دارای برگه سبز گمرک نباشد به منزله دستگاه قاچاق است و افرادی که اقدام به خرید چنین دستگاه‌هایی کنند، نه تنها جریمه می‌شوند بلکه آن دستگاه نیز ضبط می‌شود.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخراج رمز ارز صدور مجوز استخراج رمزارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد