Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری پرواز بندرعباس به دبی خبر داد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری راه و شهرسازی، حسین جهانی از برقراری پرواز بندرعباس به دبی خبر داد و گفت: این مسیر پروازی از ۱۱ آبان‌ماه سال جاری در روز‌های شنبه و سه‌شنبه هر هفته برقرار می‌شود.   وی در ادامه گفت: این پرواز روز‌های شنبه در ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه فرودگاه بندرعباس را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگشت این پرواز در ساعت ۲۱ از فرودگاه دبی به مقصد بندرعباس پرواز می‌کند.   مدیرکل روابط عمومی "هما" افزود: پرواز‌های روز‌های سه‌شنبه در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه بندرعباس به مقصد دبی انجام می‌شود. بازگشت این پرواز در ساعت ۱۸ و ۲۵ همان روز دبی را به مقصد بندرعباس ترک می‌کند.   جهانی در پایان یادآور شد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با بهره‌گیری از هواپیما‌های ATR ۷۲-۶۰۰ گسترش پرواز‌های منطقه‌ای را مورد توجه قرار داد و هم اکنون این هواپیما‌ها در جنوب کشور علاوه بر انجام پرواز‌های استانی، پرواز‌های منطقه‌ای را از بندرعباس به کشور‌های حاشیه خلیج فارس انجام می‌دهند.   بیشتر بخوانید: پرواز‌های هفتگی"هما" به مقصد پاریس افزایش یافت   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم

 ۸ اردیبهشت سالروز شهادت رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان، شهید علی‌اکبر شیرودی است.

او  که در عرصه خدمت خود در هوانیروز با وجود اینکه ۳۶۰ بار در خطر مرگ قرار گرفت و بالگرد‌های او بیش از ۴۰ بار دچار سانحه شد، اما با ۲ هزار و ۵۰۰ ساعت پرواز در آسمان‌ها رکورد بیشترین ساعت پروازی جهان در جنگ را در دست داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • فیلم/ تأخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد تهران
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • پنج شنبه سیاه فرودگاه‌های فرانسه
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس