Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گیلان از تشکیل پرونده قضایی برای قصور کنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه خبر داد. خبرگزاری میزان - نشست حل مشکلات انباشت زباله شهرستان آستانه اشرفیه به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با بیان اینکه مشکل زباله تنها مختص به آستانه اشرفیه نبوده و بلکه تمام شهر‌های استان گیلان با این بحران مواجه هستند، افزود: همه ما باید به مثابه حضرت رسول اکرم (ص) که درد و غصه مردم را برای خود می‌پنداشت، در راستای حل این مشکل قدم برداریم تا مردم به آرامش فکری و روحی برسند و از این بحران نجات یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه خاطرنشان کرد: برای قصورکنندگان معضل زباله آستانه اشرفیه پرونده قضایی تشکیل داده شده و با افراد خاطی برخورد جدی خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اولویت رفع معضل زباله در این استان ابراز امیدواری کرد: با استفاده از مجموع نظرات صاحب نظران و طی یک کارشناسی دقیق و علمی اقدامات لازم در خصوص حل مشکل زباله صورت خواهد گرفت.      بیشتر بخوانید:      رسیدگی قضایی به موضوع پسماند سراوان در دستور کار جدی دادسرای مرکز استان گیلان انتهای پیام/ برچسب ها: گیلان زباله قصور برخورد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیلان زباله قصور برخورد آستانه اشرفیه استان گیلان معضل زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر