Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می شود، بطور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می کند.

وی ادامه داد: نیروهای اداره ایمنی، ترافیک و حریم این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راههای ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یادآور شد: این اداره کل به منظور کاهش هزینه ها و استفاده بهینه از اعتبارات این خط کشی ها  را به صورت امانی و پیمانی با استفاده از توان اکیپ های فعال خود انجام داده است.

دلخواه با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده این اداره کل در سال جاری بیان کرد: نگهداری راه های استان، عملیات لکه گیری آسفالت، خط کشی راه ها، نصب تابلو، بهسازی و اجرای ماسه آسفالت مقاطع از بین رفته رویه راه ها به طول ۱۰۰ کیلومتر نیز در دستور کار این‌ اداره کل است.

وی اضافه کرد: سال جاری علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن و ۹ برج نوری، نصب و تعمیرات تابلو اطلاعاتی ۶۷۴ شانه سازی ۵۶ کیلومتر، شیب شیروانی ۵۸ کیلومتر و شناسایی تجاوز به حریم ۹۱ عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: همچنین به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

دلخواه با اشاره به اهم فعالیت های این اداره کل در سال گذشته گفت:  ۲۷۳ کیلومتر از راههای استان در این ‌مدت روکش آسفالت و لایه حفاظتی شد. 

وی اضافه کرد: از این میزان روکش آسفالت، ۵۲ کیلومتر مربوط به راههای روستایی ایلام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام افزود: همچنین سال ۹۹ بیش از ۴۵۰ کیلومتر لکه گیری و چاله پرکنی در استان انجام شد و ۳۴۰ هزار تن آسفالت جهت انجام این عملیات مصرف شده است.

به گفته دلخواه، همچنین سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تردد جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اداره کل کل راهداری خط کشی راه راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان