Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،حسین زین الدینی رئیس کمیته امداد شهرستان میبد با بیان اینکه مردم نیکوکار این شهرستان همواره در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی پیشگام هستند، گفت: حامیان نیکوکار شهرستان میبد در شش‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد تومان به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک کردند و افزایش ۱۱۲ درصدی کمک‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۲۰۵ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین)، تحت حمایت کمیته امداد در سطح شهرستان میبد از حمایت هزار و ۲۸۵ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

زین الدینی ادامه داد: حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند، سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌شده است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد فرزندان محسنین کمک به نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدهادی احمدی‌طبا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در روزهای گذشته، بارش باران بسیار خوب در شهرستان اردستان اتفاق افتاد و طبق آمار هواشناسی، میانگین بارش در سال آبی جاری، ۱۴۷ میلی‌متر بوده که ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در میانگین بارش شهرستان اردستان، نسبت به بلند مدت با افزایش ۳۵ درصدی مواجه بودیم و جلسه مدیریت بحران در خصوص پیشگیری از خسارات برگزار و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه توجیه شدند.

فرماندار اردستان تصریح کرد: به‌دنبال بارش زیاد باران در نقاط مختلف شهرستان، برخی از معابر و جاده‌ها دچار سیلاب و آبگرفتگی شد که با حضور و رسیدگی مدیریت بحران مشکلات برطرف شده و مسیرهای اصلی جاده‌ها باز است.

احمدی‌طبا خاطرنشان کرد: دو نقطه از مسیرهای روستایی شهرستان اردستان در سیلاب قرار دارد که با همکاری دستگاه‌های مربوطه، این مسیرها نیز به‌زودی باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز خسارت دقیق مشخص نیست، ادامه داد: خسارت‌های وارد شده در بخش راه و جاده‌ها حدود ۴۰ میلیارد تومان، بخش کشاورزی ۷ میلیارد تومان و ساختمان‌ها حدود ۵ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در مجموع حدود ۵۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده، اضافه کرد: در این چند روز تمام دستگاه‌های شهرستان در آماده‌باش کامل بودند و باز هم اگر هشدار هواشناسی اعلام شود، آماده‌باش کامل خواهیم داشت.

کد خبر 6089377

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین