Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی نوجوانان و جوانان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در رشته‌های کایاک و تورینگ در رودخانه بابلرود بابلسر برگزار شد و در پایان نفرات برتر، جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ماده ۵۰۰ متر کایاک بالای ۱۵سال، امیر رضا خانی از باشگاه قایقرانی طبرستان بابلسر، قهرمان شد، رضا اسحاقی از تیم هیات قایقرانی نوشهر، نایب قهرمان شد و هم تیمی او امیر رضا اولادیان هم بر سکوی سوم ایستاد.

در ماده ۲۰۰ متر کایاک رده سنی بالای ۱۵سال، امیر رضا خانی، رضا اسحاقی و امیر رضا اولادیان همگی از تیم هیات قایقرانی نوشهر به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

امیر حسین حق پناه از باشگاه قایقرانی طبرستان بابلسر در ماده ۲۰۰ متر کایاک رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال به عنوان نخست دست یافت. عادل گنجعلی از همین باشگاه دوم شد و آریان رمضانی هم از باشگاه به مقام سوم رسید.

عنوان‌های اول تا سوم ماده تورینگ ۲۰۰متر رده سنی ۱۲ تا ۱۵سال، باز هم به قایقرانان باشگاه طبرستان بابلسر اختصاص یافت. محراب روشنایی در این ماده اول شد. محمد رضا حسین پور دوم و محمد آقازاده هم مقام سوم را به دست آورد.

در تورینگ ۲۰۰متر رده سنی ۱۰ تا ۱۲سال، امیر علی محمدزاده و پارسا زواری از باشگاه طبرستان بابلسر، عنوان‌های اول و دوم را از آن خود کردند و محمد یوسفی از باشگاه ملوان نوشهر سوم شد.

حمید زواری از باشگاه طبرستان بابلسر در ماده تورینگ ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۱۵سال بر سکوی نخست ایستاد. محمد امیدی راد از باشگاه ملوان نوشهر به مقام دوم دست و کیارش رمضانی از هیات قایقرانی نوشهر هم عنوان سوم را کسب کرد.

داوران این رقابت‌ها صفر بهرامی، علی محمد حسین پور، یاسر هدایتی و پوریا نوروزی بودند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات قایقرانی هفته تربیت بدنی تیم ملی قایقرانی امیر رضا رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده محمد حسام مظفری نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۱:۵۲.۴۰دقیقه در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6090383

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رشته های دانشگاهی را به سمت نیازهای جامعه سوق دهیم
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • پیش بینی افزایش دمای هوا در مازندران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی